t0va skrev 2010-10-04 14:19:01 följande:
Vi har inte ens fått träffa läkare utan bara bvc-sköterskan,var hon som avfärdade allt för att han hade gått upp i vikt mer än vad han skulle enligt kurvan, men tro det då han matades konstant i 2 veckor.
Det vi testar är profylac var billigast och det som de hade på apoteket.
Jag tror det är obehandlad borrelia, för nu efter förlossningen fick jag en stor blödning, skada på tarmen och en jättekraftig infektion med cpr på över 300 så de satte in jättemängder med antibiotika intravenöst och då blev jag bättre. Symtomen är ungefär som MS så mina muskler är svagare än normalt och balansen kass, men nu kan jag gå med barnvagnen, något som jag inte fixat på över 4år så vad jag än har så hjälpte antibiotikan till viss del.
Men jag har allergier och intolerans, bla mot ost, skaldjur, pollen, nötter och igår pratade jag med svärmor som sa att bägge sönerna utreddes för mjölkallergi som små men det gick över, men idag är alla 3 laktosintoleranta. Så det finns ju i släkten men det verkade bvc skita i.
Nu fick jag tips om en annan bvc-sköterska i samma område fast på en annan enhet, tror vi ska försöka få byta blir längre att ta sig för vårat bvc ligger 100m bort men får vi inte vård så spelar det ju ingen roll ändå att det är nära.
FORTSÄTT TILLS NI FÅR EN BRA KONTAKT! Det är kämpigt men många av oss har fått byte och fixa och trixa tills vi har fått rätt hjälp. Kram i eländet!