Vi vars partner måste lämna landet - TRÅD 10!!!
Uff... hatar verkligen det här.. visst man har gjort valet själv men inte fasen blir det ju nå lättare för det...
lite avundsjuk blir jag ju på er som kan åka hälsa på sådär.. (om man får säga så )
jag har lite andra delmål jag.. min man åkte inte direkt hem till sitt hemland utan åkte först till kompisar i ett annat land o hälsa på.. så första delmålet var liksom att han skulle komma sig hem.. när han väl var där vart nästa delmål att han skulle på intervjuven.. glada blev vi då han fick ett samtal från ambassaden om att han kunde få en tid 2 veckor tidigare om han ville.. så när det var avklarat så var det då att vänta papprena från mig.verket o som ni kanske läst så gick ju det fortare än förväntat.. så nu har vi sista kvar.. att vänta beslut... o sen att han bokar biljett o kommer HEM.
vissa dagar är verkligen bara pest.. andra mer hanterbara.. igår hade vi vårat första riktiga gräl sen han åkte.. skit känns det då man e så långt borta men saknaden tär verkligen på en.. tror hellt ärligt inte att nån av oss reagerat som vi gjorde om vi inte varit så långt ifrån varandra.. men det löste sig tillslut..
Själv tycker jag helgerna är värst.. det e liksom tiden man ska mysa på o vara med sin älskade.. de va helgerna som vi gjorde massa skoj på o busade o härjade på med barnen.. Nu går helgerna bara så otroligt sakta..
Meeen snart snart är vi i mål o DÅ har vi hela livet framför oss.