Anonym (Snart, snart!) skrev 2010-04-07 22:38:06 följande:
Tack :0) Det känns supermysigt med en liten bebis! Inte alls planerat men jag vet ju att mannen är den rätta :0)Jag har också ignorerat samtal från kompisar, flera gånger... Man bara orkar inte vara social! Det är skönt att få vara låg ett tag. Det är värst när man är hemma hos någon, som har det (i ens ögon) perfekta "familjelivet". Två som delar på allt...Två som planerar middag ihop, två om att städa, två som myser på kvällarna och sen går och sover ihop och vaknar bredvid varandra på morgonen. Usch, det är jobbigt! Jag kan inte sluta tänka på allt som VI skall göra när han kommer hit! Det finns så mycket jag vill visa honom! Åh, jag skall njuta utav att få vara nära honom :0)Jag vet vad jag gav mig in på när jag valde att satsa på denna underbara människa men det är så himla jobbigt ändå! Denna väntan...Jag håller mina tummar stenhårt för att mig.verket skall ge dig/ert ett positivt besked imorgon, att alla papper har kommit och registrerats här i Sverige!!!Jag vill egentligen också kolla med dom imorgon...Men jag skall hålla mig till fredag :0) Det verkar som att flest beslut tas då.
ja det där tycker jag också är jobbigt, när man är hem till ngn där dom är två om allt. Att få somna i hans famn är det jag saknar mest just nu. Känner en sånn tomhet så jag orkar inte något just nu. Gör bara det absolut viktigaste. Ja klart man visste vad man gav sig in på men samtidigt så kan man inte rå över sina känslor och även om man valt att vara i denna situation själv så gör det ju inte saken lättare. Tycker det är hemskt att man ska tvingas vara ifrån varandra.
Kan inte ens föreställa mig hur dagen när han kommer hem igen kommer vara!! Kommer vara sååå lycklig. Kommer njuuuta såå av att vara nära honom igen, få pussa på honom, få krama honom, få dela vardagen med honom, skratta åt barnens hyss med honom, sitta o kolla när han busar med barnen så dom kiknar av skratt och framför allt kommer jag njuta fullt ut av att få somna, trygg i hans famn.
Ringde aldrig mig.verket idag, drar mig för att göra det för orkar inte med negativa besked just nu. Ringer imorgon och hoppas då att papprena kommit fram och att dom är registrerade o klara för en handläggare.
När var din man på intervjuven? Hoppas han snart får vara hemma hos dig så ni kan njuta av bebis-magen tillsammans.