Vi vars partner måste lämna landet - TRÅD 10!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-17 23:1315/7-10
Monica G E S
Inte mycket aktivitet i denna tråd inte. hittade er tillslut iallafall :)
Min man var på interjuv 31 mars så nu väntar vi på att papprena ska komma till migrationsverket och att dom handlägger det. Hoppas det inte tar allt för länge för nu börjar det verkligen tära på en att han e så långt borta.
Försöker sysselsätta mig hela tiden men nu har vi haft en tung tid här hemma med sjukdomar som bara avlöst varandra och då hade det var riktigt najs ha honom hemma.
Men snart snart förhoppningsvis blir vi hela igen :D
Ring o kolla om dom kommit till sverige...
1-2 v.
Beror på hur ofta posten skickas från ambassaden...
Håller tummar o tår...
Åkte 16 okt.
intervju 19 feb.
hemma 1 april.
Så det var ung. 6 mån.
Hoppar in här :0) Har nu läst igenom alla trådarna, puh det var mycket! Men, oj vad jag lärde mig mycket så ett stort tack till er alla som delat med sig!!!
Jag väntar också på min man (inte gifta men jag kallar honom det ändå :0))... Han har aldrig varit här utan vi träffades för ca ett år sedan, i Tunisien. Plötsligt så växte det en liten bebis i magen så vi gick till konsulatet :0) Fick ett underbart bemötande och en intervjutid två dagar senare! Den gick bra så nu väntar jag på ok från mig.verket :0) Hans/vår ansökan registrerades i sverige den 16 mars så på fredag tar jag en tur till mig.verket och hör vad dom har att säga :0)
Det känns skönt att veta att man inte är ensam i denna väntan!