vi med många barn del 9
vill oxå till ullared =)
men vi har väl närmare 90 mil dit =(
men nån dag kanske man kan åka dit =)
vill oxå till ullared =)
men vi har väl närmare 90 mil dit =(
men nån dag kanske man kan åka dit =)
min 3 åring är 96,5 cm lång och väger 15 kilo
barbamamma grattis =)
fasen vad irriterande de e då man har tusen saker man vill göra och fixa och dessutom har tusen saker som BEHÖVS göras och kroppen pallar inte,,
den vill gärna lägga omkull sig en stund innan alla barnen kommer hem,
tro nog att jag måste uppsöka en läkare imorrn fast vill jui egentligen de inte,,
men 3 veckor utan och och utan röst få räcka tro jag
välkomna alla nya,,
skoj med fler i tråden,, =)
e ju själv beräknad till mars =) detta blir vårat sista,, kroppen har tagit för mycket stryk och man skall orka med också, och min kropp har sagt stopp nu med blandade känslor =)
som sagt e jag dunderförkyld, var in till läkaren nu på morgonen världens suraste för den delen,,
hon kunde inte hjälpa mig pga av att jag var gravid, den antibiotikan hon kunde skriva ut just den är jag så klart allergisk emot hmm,,
har varit så här i tre veckor nu,,
väntar på provsvar som kommer imorrn, om de var mycket dåliga skulle hon kolla upp vad som behövdes göras,,
hallå jag har varit gravid för med värsta bihålsinflammationen och får hjälp men inte nu,,
vart e vården på väg,,
jag e iaf inte pigg för fem öre men de e tydligen ok enligt dom grrrr
vi har samma planer som ni mecce,,
men under tiden tills vi kommer fram till ett bra beslut så skall jag kolla om jag kan ha p-stav redan på en gång efter den lille kommit,,
de skall ju typ vara som minipiller så borde man kunna ha den samtidigt som man ammar,, e inte hundra men skall kolla upp de,,
så behöver man inte ta beslutet då man e nyförlöst för då vet jag att jag säger nej,,
vad hade ni gjort tjejer, igår hade jag jätteont i magen och en hemsk mensvärk, idag lite bättre men inte bra,
gick på toa och hade en rejäl röd/brun flytning,,
min bm går ej att få tag i,
skall jag kontakta nån annan ca 5 mil bort eller avvakta,,
har ej varit med om detta tidigare