vi med många barn del 9
vart knas där,, iaf gå in på facebook och skirv in pojpo i sökrutan,, kolla på bilderna så finns tygerna där,,
vart knas där,, iaf gå in på facebook och skirv in pojpo i sökrutan,, kolla på bilderna så finns tygerna där,,
hej hej tjejer,,
här har vi haft lilleman dålig igen,, feber tjock slem hosta och snor i mängder,, va han mammig innan kan ni tänka er hur han e nu =(
dock feber fri sen lördags och fick va på dagis idag, gick ändå ok att lämna han,,
själv fick jag värsta näckspärren trodde jag skulle gå åt,, och sååå ont i halsen hmm,,
men ingen vila, de fortsatte renoveringen av badrummet så kan inte klaga,, de går ju framåt iaf =)
bellatrix vad härligt de låter,, blir allt lite avis =)
bumblebina oj sicken morgon ni haft,, låter som här emellanåt =(
vila nu de e du värd,,
plura oj härligt,, ja unna er något nu på coop =)
zezzan skönt att de löste sig med skolbussen tillslut
hjälp mig tjejer,,
hade ju bestämt mig för fvp,
men läkaren ville att jag skulle komma på ett nytt ul och bestämma mig då,,
han fick mig att bli så osäker var kanske meningen,, och nu vet varken ut eller in,,
vill göra de men samtidigt finns ju risken att minsta den lille, ja en väldigt liten sådan men ändå,,
nu har jag ul:et om en vecka och har fortfarande inte bestämt mig,,
hur hade ni gjort,, har ni gjort ffvp
ja just nu lutar de åt att inte göra det,, fast hundra säker e jag dock inte ännu,,
haha omkörningar e överskattat =)
barba tur att du fick en tid iaf,,
spaceray nu e de inte länge kvar,, spännande =)
oh tjejer idag kostade jag på mig en klippning,, =) minns inte nr jag var till frissan sist,, e nog ett år sedan ganska precis,,
fasiken vad på bra humör jag blev efter klippningen,, och supernöjd blev jag med, och det är nog första gången,
man skall nog unna sig lite mer än vad man gör,, just nu e allt på topp ,, ja utom mina fogar då, men de får gå
ja de var riktigt härligt att bli ompysslad,, somna nästan jag med hahaha, var underbart att få håret schmponerat =)
fick extra energi igår efter frissan och fick massa gjort, MEN nu finns ingen ork ingen energi nada,,
igår kväll fick jag såååå ont i halsen och skallen,
idag e man dygn förkyld halsen ond som f-n och rösten nästan helt borta =(
lite kul e att jag gjorde ett skrocktest idag,, ett pinktest men rödkål hihihi =)
senaste grav stämde skrockerna,
denna går ut på att man kokar upp rödkål, silar av de och låter de båal vattnet svalna,
sedan ja pnikar man och så blandar man ihop de,, får man ett rosa resultat skall man få en pojke och får man ett lila resultat skall man få en flicka =)
lite roligt får se hur bra de stämmer hihi
haha just ja =)
lila,,
men vågar inte tro på att de stämmer,, tror de e en till liten kille vi får =)