plura o barbamamma
de började med att han fick lunginflammation i påsk, in och ut på sjukan inhalera och greja,,
sedan vart han aldrig hundra pigg,
misstänkte öroninflammation under en längre tid men varje gång sa läkarna nä de är inget,
den 29 april for vi in igen till läkaren och de sa att han bara var röd i örat, oki vi for hem,
30 på morgonen så ser jag hur hans öra står ut jättemycket och han är svullen bakom,
for till doktorn och blev akut skickad till sundsvalls sjukhus, han hade dubbelsidig öroninflammtion och ena sidan väldigt allvarlig då varet och infektionen börjat tränga in sig i benet bakom örat,
han blev sövd och de öpnnade båda trumhinnorna,,
han fick medicin direkt i blodet, på tisdag sa läkaren att om alla prover såg bra ut skulle han få åka hem på onsdagen,
men på tisdag kväll började han kräkas, var dock glad
men på onsdag blev han sämre även torsdag, då han fick en sond och de började mata han i den, men han kräktest ändå natten till fredag,
fredan blev han ännu sämre och de fick sätta en ny kanyl vilket inte var de lättaste de slutade med att narkosen kom och fick sätta den i halsen på han =(
fredan var bland hemskaste jag vart med om och min födelsedag dessutom,
lördag blev han mycket bättre ooch fick börja äta men droppet skulle sitta kvar tills söndag,
söndag var han ännu piggare och vi fick beskedet att vi fick åka hem,
så kl 20:30 på söndag kväll kom vi äntligen hem,,
dessutom så gjorde dottern illa sig på lördan så hon fick åka til ett annat sjukhus på söndan, hon hade nästan slete av ledbandet i foten =(
så de har varit jobbiga dagar,, men nu är sonen pigg igen och dotterna kan gå lite lätt på foten,,
men plura vad e de som har hänt