Inlägg från: Malin 79 |Visa alla inlägg
  • Malin 79

vi med många barn del 9

tyvärr har jag inge tips,, de där armbanden funkade inte på mig,, fick bara ont av dom =(
    de som funkat rätt ok har varit postafen åksjuketabletterna,,

idag skall jag iväg och shoppa lite, barnen behöver lite grejer innan skolstart på måndag,, skoj skoj,, tråkigt e bara att de kosta ju en massa

• Malin 79

spaceray vi byter bil då vi inte ens nu ryms alla i våran, och de börjar kännas,, man känner sig en aning låst och kan inte hitta på alla saker man vill med barnen =(

men idag åker gubben och två grabbar iväg för att kika på bilen och förhoppningsvis e den så bra att de köper den,,

det är en renault trafic med 9 platser och stooooort bagage =) så nu kan vi göra utflykter när vi vill =)

visst känns de ok att börja plugga funderar dock ännu har en vecka på mig,, vill ju egentligeninte bli fsk lärare så vet inte om jag vill kasta bort 3 år med lån på nått man egentligen inte vill bli,,

men vi får se,

har lite andra saker att kolla upp iveckan kanske de går vägen med man kan alltid hoppas behöver lite medgång efter månader med motgångar,,

trist att ni alla mår så himla dåligt,, har inga tips tyvärr,

har mått illa med mina senaste fram till v16-17 =(

• Malin 79

barbamamma
    ja de e så gott som lika dan,,
    vi har kollat på dom med,, men denna hittade vi till rätt ok pris, aluminum fälgar som gubben vill ha, tonade rutor och dvd i taket till kidsen,, allt vi ville ha
    så jag hoppas de är lika bra som dom har sagt,,

nä jag vet ang utb, men de e svårt, finns inte mycket här uppe ,,
    skall kolla med arbetsförmedlingen imorrn vad jag kan få för ersättning av dom om jag har arbetsplatsförlagd praktik hoppas att de e lite iaf, är ju dock inte med i a-kassan så de kan ju sätta lite stop,, men får höra vad de säger,,

• Malin 79

lite nyfiken,, har ni mått lika alla grav,
    jag har mått illa med alla grabbarna och inget dottern,,
    hur hade ni de

• Malin 79

vad roligt att läsa om hu de kan vara,,
    kroppen kan lura en rejält,, =)
    med bilen vet jag ännu inget, dom e snart framma i göteborg så det är snart inspektion,,
    =)

tycker du gör rätt i de får gå hem,, barnen få växa och lära sig ansvar, stå på dig du,, mina får gå hem med,, de fick dom redan när de gick i lekis,, har 5 min hem i lite rask takt så de har inte långt de korsar med en 30 väg och sen resten e knatt nån trafik,,

stannar inte heller med barnen då de börjar första dan,, de har brukat vela klarat sig själv och som idag då emma börjar ettan så skulle jag med 3 mindre till dagis inskolning och mannen e i göteborg  så kan inte dela på mig heller,, men de gick hur bra som helst de med,,

lite nyfiken, hur läänge får dina små vara på dagis

• Malin 79
    JobbarÅsa skrev 2010-08-24 10:29:50 följande:
    Hej Glad
    Hoppar in här om det är okej.
    Har 7 barnGlad 6 killar och 1 flickaGlad 
    mina barn är i åldrarna 12, 11, 8, 4, 3, 2 och 2 månader

Ser att ni pratar om era barn får gå själva till skolan, min 8 åring får gå själv det fick han förra året oxå och det funkar jätte bra Glad
    hej och välkommen,,
    har med 6 killar och 1 tjej =)
    vilken av dom e tjejen =)
  • Malin 79

hihi skojigt,, våran kom mitt i som nr 4 =)

• Malin 79

de där med pratet e man måttlig less,,
    vårat byttes ut efter vi fått dottern, jaha så ni försöker få en tjej till
    och så har de nu vart några år,,

visst är de skoj oavsett vilket kön =)

oki synd, har ni gjort många snitt

• Malin 79

spaceray oh nu e de inte alls länge kvar,, spännande =)

japp nu har vi bilen hemma och fast den är så stor så går de riktigt bra att köra,, inte samma som xc90n =( saknar den massor
    men trivs med att vi får plats =)
    fick in syskonvagnen uppvikt och ändå plats över i bagaget =)

jobbaråsa, de lät inge vidare,, tur de gick bra

här har beslutsångesten slagit in rejält och vet inte om jag börjar plugga nåt,, är ju egentligen inte detta jag vill bli och skolan börjar på måndag ghaaaaa

senaste hemlisen som jag skall försöka hålla hemlig lite till vilket kommer bli svårt kan ni få veta =)
    som de ser ut nu så kommer det en liten bebis i mars =)

• Malin 79

tack alla,, vi blev ju rejält lurade,,
    trodde först att vi väntade men fick den där blödningen och sen blödde jag i någon dag till så trodde de var mensen blöder inte särskilt mycke i vanliga fall så vi gick och vänta på mensen ytterligare men de kom aldrig,, så vad de första blöd berodde på vet de inte,, men e tydligen i v10 =)
    och mår hur bra som helst jättekonstigt,, har mått jätteilla iaf med alla grabbarna fram till v 16-17
    med dottern minns jag inte,, så de e lite konstigt =)
    vissa lukter tål jag inte men men vad de e de bara man slipper må illa =)

omgivingen lär inte bli så lyckliga men vad gör de =)

spaceray e ju avis på dig du har ju din lilla snart =) snääll du e som e tyst,,
    dessvärre syns rätt bra redan =( 
    har inskrivning imorrn och  sen en massa läkarbesök , ska göra fvp för första gången, känner att jag vill göra de,, man blir bara mer och mer orolig för varje en man väntar,,

men efter denna e de stop nån av skall sterilisera oss, och nu blir bilen full =) äldsta sonen fyller ju 18 nåsta år så han lär vilja köra själv =)

ang skolan så lutar de åt att skippa den just nu,,
    ev blir de praktik på en prematur avd vilket skulle vara sååå roligt,, men dåååålig inkomst men bra erfarenhet =)

jobbaråsa,, låter verkligen jobbigt tur de gick bra,,
    hade svår hf med första och höll på gå åt jag med,, men gick bra som tur var

barbamamma de var snabb inskolning =) men skönt
    där va mitt bt 110/200 =(
    sonen föddes i v27 men allt gick och har gått bara bra,,

Svar på tråden vi med många barn del 9