• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • winters

lindex hade 2 för 1 på damaccessoarer i dag, men det är ju barnkläder man längtar efter! :)

Oscar 091001
  • New mum

åhh jag vill ha halva rean nu....... ingen som vet ungefär när det blir det?

• passau

Köpte 2 stövlar till barn för 1 idag å dom hade tagit fram mkt mer rea! köpte lite som jag tänkte byta och ta 2 f 1 om d börjar inom 7 dgr

• star67
    passau skrev 2010-07-07 16:37:29 följande:
    Köpte 2 stövlar till barn för 1 idag å dom hade tagit fram mkt mer rea! köpte lite som jag tänkte byta och ta 2 f 1 om d börjar inom 7 dgr
    Jag tänkte göra så men tyckte är lite för tidigt. vill vänta tills helg kanskeFlört 
  • New mum

hur menar ni med att byta? Kan jag köpa rea nu och sen byta det mot ta 2 o betala 1? Eller uppfattar jag fel?

• winters
    passau skrev 2010-07-07 16:37:29 följande:
    på lindex?
    Oscar 091001
  • passau

Japp stövlar på lindex!
    En framför mig i kassan förra året kom tillbaka med alla varor å kvitto och fick 2f1 när hon köpt på vanlig rea innan ( så klart oanvänt med lappar kvar!)

• passau

Tagit fram massa mer på rean idag och mkt gammalt så hoppas fr på torsdag

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2