Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

Halva reapriset!!! del 2

Filur.se har halva reapriset på kläder, dock inte ytterkläder. Skulle ange Rea som kod.

Oscar 091001
  • winters

lindex hade 2 för 1 på damaccessoarer i dag, men det är ju barnkläder man längtar efter! :)

Oscar 091001
  • winters
    passau skrev 2010-07-07 16:37:29 följande:
    Köpte 2 stövlar till barn för 1 idag å dom hade tagit fram mkt mer rea! köpte lite som jag tänkte byta och ta 2 f 1 om d börjar inom 7 dgr
    på lindex?
    Oscar 091001
  • winters

Ska ta en sväng på reorna i dag, har varit iväg i Norge på semester, så jag har missat alla starter, men i Norge var det 70 % rabatt på Lindex så jag fick fyndat överdragsbyxor, vinterbyxor, en massa tröjor och byxor och lite pyjamas, vantar o mössor. Där tyckte jag att det fanns mycket kvar på rean jämfört med här, men det var ju lite dyrare oxå! :)

70 % hade varit något för Lindex Sverige att ta efter, det blir nog ofta bättre eftersom det ofta är 30 % rabatt och sedan kanske halva reapriset eller 2 för 1.

Oscar 091001
  • winters

Hittade en hel del på POP, Kappahl och på Lindex var det ju väldigt trevlig med två damklänningar för 79 kr! :) Där jag var hade de plockat fram mycket nytt på barnrean på Lindex, så jag tänker definitivt göra ett besök när det blir extra rea, för det känns som att det måste bli med de mängderna kläder, alla fina höstnyheter ska ju få plats oxå! :)

Oscar 091001
  • winters
    skrotis78 skrev 2010-07-25 21:33:23 följande:
    winters: Vilken Lindex butik var du i?
    Ingen aning om när "ta 2 betala för1" börjar?
    Kungsbacka, Kållered, Allum, Frölunda torg och 421, var på en rejäl snabbshoppingrunda! :)

Jag tror ju att det börjar den här veckan, men nu när det är lite sent kanske det blir halva reapriset med en gång.
    Oscar 091001
  • winters
    AochJsMamma skrev 2010-07-30 15:57:21 följande:
    jag köpte ett par Superfit skor häromdagen, på rea. De får nog åka tillbaka o köpas om på halva rea, känns ju sådär kul bara några dagar senare annars... Frågan är om jag kommer iväg idag, tveksamt!
    Vilken utav Göteborgs alla Åhléns köpte du dem på och hur är de i storlek?
    Oscar 091001
  • winters
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 21:38:26 följande:
    Didriksons har tidigare gått rätt kasst på T, hoppas du har bättre tur!

Idag fyndade vi en fiin blå trehjuling till sonen för 199 spänn på Ica Maxi- supernöjd
    Var det en sådan med frikopplade pedaler?
    Oscar 091001
  • winters
    AochJsMamma skrev 2010-08-01 20:28:47 följande:
    var på ett annat Maxi idag, de hade ingen rea alls, trehjulingarna var på ord pris
    Vilken maxi var det de tog 199 då och var det frikopplade pedaler?
    Oscar 091001
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2