Halva reapriset!!! del 2
Filur.se har halva reapriset på kläder, dock inte ytterkläder. Skulle ange Rea som kod.
Filur.se har halva reapriset på kläder, dock inte ytterkläder. Skulle ange Rea som kod.
Det är tydligen halva reapriset på Lindex och KappAhl nu.
lindex hade 2 för 1 på damaccessoarer i dag, men det är ju barnkläder man längtar efter! :)
Ska ta en sväng på reorna i dag, har varit iväg i Norge på semester, så jag har missat alla starter, men i Norge var det 70 % rabatt på Lindex så jag fick fyndat överdragsbyxor, vinterbyxor, en massa tröjor och byxor och lite pyjamas, vantar o mössor. Där tyckte jag att det fanns mycket kvar på rean jämfört med här, men det var ju lite dyrare oxå! :)
70 % hade varit något för Lindex Sverige att ta efter, det blir nog ofta bättre eftersom det ofta är 30 % rabatt och sedan kanske halva reapriset eller 2 för 1.
Hittade en hel del på POP, Kappahl och på Lindex var det ju väldigt trevlig med två damklänningar för 79 kr! :) Där jag var hade de plockat fram mycket nytt på barnrean på Lindex, så jag tänker definitivt göra ett besök när det blir extra rea, för det känns som att det måste bli med de mängderna kläder, alla fina höstnyheter ska ju få plats oxå! :)