Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Thegran skrev 2010-09-08 18:32:22 följande:
toddler meal är från 10 mån till 24 mån. Men det är ju fortfarande matpure...och det känns ytterst tveksamt om dottern äter det, hon äter ju enbart vanlig mat nu för tiden.
Vi har iaf bestämt ett sånt mål, så får hon äta det hon vill/kan äta, och sen tar vi med en liten matsäck. Typ kall korv, kalla köttbullar, ärtor och sådant som hon älskar :) Då blir det dessutom lite plock som bör sysselsätta henne ett tag :)
Hoppas du hittar massa fynd på GeKås! Vi handlade för över 7000 :O
köpte vinterkläder och sådant :) ett tips är skrållan dockan, den kostar ca 260 på Gekås och mer än 400 kr här hemma...de har även haft sunblocks solskyddskläder för strax över en hundring, vet dock inte om det finns kvar nu längre. vi köpte även solskyddskrämer etc när vi var där, var lite billigare än hemma så passade på.
Är det flygplansmaten vi pratar nu? Det där moset kommer alldrig min son äta.. Får man ta mer annan mat ombord? Alltså riktig mat? Får väl ta med en pizza som dom får värma eller nå´t. Han klämde i sig 2,5 fiskpinne med mos och grönsaker till lunch. Frukt efter det. Lite bebismos göre sig icke besväret. Han fyller 2 strax efter att vi kommer hem. HAr dom ingen reservmat på charterplanen? Brukar ju finnas på vanliga flyt. Typ nudelkopp el dyl. Kan ju jag leva på om han tar min mat.