Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Saken är det också att vi ska åka till Indien i slutet på december i år så jag vet inte om jag orkar åka på en till långresa............................
Saken är det också att vi ska åka till Indien i slutet på december i år så jag vet inte om jag orkar åka på en till långresa............................
Ett lyxproblem kanske.....
Velar somsagt hit o det , älskar att vara i Thailand men som sagt det tar ett tag att komma dit.När vi åker till Indien ska vi vara där 2 veckor o Thailand hade vi tänkt vara i 3 veckor.
Om vi skulle åka till tex Blue village Pascha Bay blir det 2 veckor i maj med all inclusive.
Vi får ju en vinterresa då vi åker till Indien men vi får se .
Emelie: Vi ska till Goa o bo på Chalston var va ni o vad ska man tänka på då man har med sig barn , vill veta allt ?
Hur är prisläget vad ska man köpa , hur varmt ät det i januari ?
Ser man nån prostitution ? Hur funkar det att ha med sig en 2 o 4 åring som är blonda ?
En liten fråga el två kanske inte gör så mycket ? Det kanske finns flera här i tråden som har tankar på att åka dit också !
Gud var vi velar maken o jag nu har vi ev bokat en resa till Bang Tao 3 veckor i mars , nån mer som ska dit ?
Ingen som ska åka till Sunwing Bang Tao ?
Hur mycket har ni betalat för er resa o boende ? Vi har kikat lite men jag tycker att det är dyrt att betala ca 45000 kr för en resa.
Vi sitter o funderar på om vi ska boka Sunwing Resort Bangtoa 3 veckor för 45.000 kr eller om vi ska åka till Krabi o betala ca 33.000 kr men då fixar vi allt själva , åker vi till Sunwing har vi ju underhållning mm för barnen men samtidigt känns det lite tråkigt att åka till Thailand o bo så .....