Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
cillae skrev 2010-08-18 22:37:58 följande:
Åhh en sån kudde eller gärna flera skulle jag med vilja ha... Skulle ni till Bkk på hemvägen? Vi har velat fram och tillbaks med det, min man VILL åka dit och har velat de senaste gångerna och jag VILL INTE åka dit, eller vill och vill, jag vill eg men vet ju att det inte är nåt för barnen (förutom jätteakvariet eller vad man ska kalla det i Siam Discovery tror jag det var) Vi har varit där när vår äldsta var var 1 1/2 och när han var 2 1/2, nu är han 5 1/2 och inte lika lätt att att styra över :) och den yngre vägrar sittai vagnen var vi än är och springer runt som en vilding, nej jag tror vi stannar på Lanta, kanske ta Ao nag el Krabi town för lite minshopping på hemvägen ett par nätter.Ja, vi ska till BKK tre dagar (två nätter) på hemvägen för att shoppa!
Vår tjej gillar som tur är vagnen, hon är van att hänga med på shoppingrundor (5 tim på gekås för några veckor sen, och hon sa inte ett knyst!) så jag hoppas BKK också fungerar fint! Vi har bokat boende alldeles intill köpcentret där vi vill shoppa mest, och har pool på hotellet så ivärsta fall får hon och sambon hålla till där ;)