• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Decemberbebis:Vi åkte 13/12-8/1 o flög direkt till Bangkok med Thai o åkte sen till Krabi vi betalde 28.000 kr för 4 stolar o jag tycker att det var ett ok pris då det är högsäsong.

• loppis7

Vi kikade också på Noble House innan vi åkte men jag är glad att jag inte valde det ,bara barnfamiljer överallt o lite hysteriskt tycker jag.

• loppis7

Vi tog med då vi hade köpt hink o spade på rean för 5 kr o hade också plats i packningen men annars finns det ju att köpa där.(nytt namn innan asat)

• loppis7

Nån som vet när dom släpper "billiga" flystolar till Thailand men avresa december 12?

• loppis7

Nån som har åkt med Air China ? o isåfall hur var det mm?

• loppis7

Sitter o planerar nästa resa nån som kan tipsa på ett prisvärt boende på klong Dao stranden vi kommer att vara 2 vuxna o 3 barn 4,5 o 13 år o vill gärna bo nära stranden o helst pool.Gärna billigt .... max 3000 bath o det här är i januari.

• loppis7

Tack halvblod får titta på det hotellet o jag vill höra llt om det ! va härligt att åka iväg snart ha en skön semester.

• loppis7

MammaT:Vi kikar också runt efter boende vi var där i december o jag vet att många har varit nöjda med DR men vi tyckte inte att det verkade så mysigt men Noble house var fint.

• loppis7

Sitter o funderar boka resa i december nån mer som redan har bokat? Isåfall hur mycket har ni betalat ,hur länge ska ni vara bort o vart åker ni ?

• loppis7

Tickelina:När ska ni åka o hut mycket betalade ni ?

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)