Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Decemberbebis:Vi åkte 13/12-8/1 o flög direkt till Bangkok med Thai o åkte sen till Krabi vi betalde 28.000 kr för 4 stolar o jag tycker att det var ett ok pris då det är högsäsong.
Decemberbebis:Vi åkte 13/12-8/1 o flög direkt till Bangkok med Thai o åkte sen till Krabi vi betalde 28.000 kr för 4 stolar o jag tycker att det var ett ok pris då det är högsäsong.
Vi kikade också på Noble House innan vi åkte men jag är glad att jag inte valde det ,bara barnfamiljer överallt o lite hysteriskt tycker jag.
Vi tog med då vi hade köpt hink o spade på rean för 5 kr o hade också plats i packningen men annars finns det ju att köpa där.(nytt namn innan asat)
Nån som vet när dom släpper "billiga" flystolar till Thailand men avresa december 12?
Nån som har åkt med Air China ? o isåfall hur var det mm?
Sitter o planerar nästa resa nån som kan tipsa på ett prisvärt boende på klong Dao stranden vi kommer att vara 2 vuxna o 3 barn 4,5 o 13 år o vill gärna bo nära stranden o helst pool.Gärna billigt .... max 3000 bath o det här är i januari.
Tack halvblod får titta på det hotellet o jag vill höra llt om det ! va härligt att åka iväg snart ha en skön semester.
MammaT:Vi kikar också runt efter boende vi var där i december o jag vet att många har varit nöjda med DR men vi tyckte inte att det verkade så mysigt men Noble house var fint.
Sitter o funderar boka resa i december nån mer som redan har bokat? Isåfall hur mycket har ni betalat ,hur länge ska ni vara bort o vart åker ni ?
Tickelina:När ska ni åka o hut mycket betalade ni ?