Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Om vi åker till Phuket åker jag gärna till Bangtao där det är lugnt o vill man se nått annat kan man snabbt åka till tex Patong....inget vi gör igen men smaken är olika.
Om vi åker till Phuket åker jag gärna till Bangtao där det är lugnt o vill man se nått annat kan man snabbt åka till tex Patong....inget vi gör igen men smaken är olika.
Samma här hos oss Twinrix ,
mattispadd:tror inte att det finns så många bungalow i Bangtao men vi tyckte att det var jättebra men det är hju ett helt annat sätt att semestra på tycker jag om man jämnför tex Koh Lanta o Bangtao/Phuket.
Tjatar lite igen vill ha tips på boende på Ko mook el Phi phi gärna bra pris kan också tänka mig billigt boende i Kata/ Karon.
Dynah: Jag har inte släpat med mig massor av mat utom välling och det kommer säkert att gå bra.
Nån som vet hur man lättast tar sig till Kata från Koh Lanta o hur mycket det kostar ?
Tack TessaG !
TessaG;det är bara att hoppas på billiga resor i mars för då sticker nog vi igen.
Vi åker till Koh Lanta i dec och ska bo på Lanta Villa på Klong dao nån mer som ska el har bott där ? vill ha info o tips .
Gå in o kolla på charterbolagen !
fast 7000 kr för en flystol är inte speciellt billigt tycker jag.