• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Det klart att det är skönt med direkt flyg o sen beror det ju på när man åker.

• loppis7

Nån som vet hur det är på Koh Lanta nu väder mm ? Ska ju åka 13 december o det har kännts som en evighet men nu börjar det närma sig. vilka mer ska åka runt den tiden ? Vi kommer att bo på Lanta Villa på Klong Dao o har med oss 3 barn i åldern 3,5 o 16 år.

• loppis7

TomMom:det låter bra bara hoppas att vädret är bra

• loppis7

moasa:hittar ni inte myggnät kan ni ju anv nylon/spetsgardin . Är ni på Koh Lanta nu ? Isåfall var bor ni o hur är vädret ?

• loppis7

Jättesvårt att få tillbaka pengarna, var själv med att jag hade bokat resa för mig o mina 2 stora tjejer o hade bokat så att vi var säkra på att hon skulle komma hem lagom till hennes universitetsutb började o allt var perfekt skulle komma hem dagen innnan men så hade hennes fakultet ändrat datum så hon skulle börja 1 vecka innan fick inte tillbaka en krona trots att vi hade läkarintyg då min dotter har psykiska problem o för henne var det jätteviktigt att börja från början. Vi förlorade ca 5000 kr......

• loppis7

Tyvärr blir det nog svårt att få tillbaka pengar ,jag hade bokat resa för mig o mina stora döttrar o eftersom en av döttrarna skulle börja på universitetet o hade bokat så att vi skulle komma hem dagen innan hon skulle börja så det var perfekt men så hade dom ändrat kursstart så hon skulle börja när vi var borta. Det skulle inte funka för henne då hon har psykiska problem o hade varit jättedeppad men fast vi hade läkarintyg på att det var jätteviktigt att hon var med vid kursstarten fick vi inte tillbaka pengarna utan bara en liten del.......

• loppis7

Oj såg att det blev 2 inlägg har problem med datorn o internet just nu..

• loppis7

B örjar så smått räkna ner 3 långaaaaaaa veckor kvar.

• loppis7

Nån som vet om det är fri mat o dryck på thai air ?

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)