• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Jag tycker att det låter som en toppen resa som ni ska åka på !

• loppis7

ulligulli:Vi var där i jan i år om det nått du undrar över så kan du skicka det till mig ,kommer ihåg att det inte var så poppis att prata andra resmål i den här tråden......

• loppis7

Nu är allt klart med våran resa till Koh Lanta i dec/jan har betalat både resa, transfer o boende mycket pengar men samtidigt så är det ju något roligt att se fram emot.

• loppis7

lindaha:Vi kommar att åka 13/12 till 8/1 o flyget går på 37.000 kr thai till krabi ,transfern ca 1500 kr o hotellet ca 22.000 kr som sagt mycket pengar men vi har ändå sparat en del på att boka själva istället för att ta en charter.

• loppis7

Lindaha:Vi är vuxna o 3 barn i åldern 3,5 o 16 år vi åker direktflyg till Bangkok o sen inrikesflyg till Krabi o det kostar ca 37.000 kr vilket inte är dyrt då vi åker högsäsong 13/12-8/1 vi kommer sedan att bo på Villa Lanta.Tro att det totalt kommer att kosta ca 60000 kr för allt o det är ju inte så dyrt då vi åker på högsäsong.

• loppis7

TessaG:Ja jag tycker faktiskt att vi fick ett toppenpris o jag har för mig att det hos samma bolag som ni brukar anlita.Sen var väl boendet inte jättebilligt men vi tyckte att det verkade bra.

• loppis7

Vi var i Khao lak 2007 så det var ett tag sen men visst fanns det restauranger längst stranden men inte lika mycket som på koh lanta.

• loppis7

Kolla nyss för skojs skull vad det skulle kosta om vi bokade samma flyg nu o då skulle biljetterna kosta 117.500 kr ! Helt otroligt tycker jag.

• loppis7

Svårt o välja men jag tror faktiskt att jag föredrar Koh lanta men det var väldigt lugnt i Khao lak . Sen kan dety ju ha hänt ganska mycket då det var ett tag sen vi var där o då höll dom fortfarande på med uppbygnaden av Khao lak. men vi var sugna att kombinera khao lak o koh lanta men tyckte sen att det var för långt mellan .

• loppis7

Bumbi6666: Jag har tagit med mig välling ,grötpulver o blöjor men inte matburkar.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)