• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Nån som har bott på Lanta Villa o vet om man kan vara 2 vuxna o 3 barn i åldern 15,4,3 år i samma rum ?Har ju bokat min ,mannens o småttingarnas biljett o boende men har nu hittat en biljett till min 15 åriga dotter med Thai samma plan som oss för ca 9000 kr är det ett bra pris ?

• loppis7

Jag tycker att det är svårt att hitta bra priser då vi ska åka 13/12-8/1 men var kan man hitta det då ? Vi vill ju helst att hon ska få åka samtidigt med oss o inte själv.

• loppis7

TessaG: Ja visst verkar det vara ett ok pris under den tiden ? Tittar man runt så kostar dett ofta mer.

• loppis7

Vet inte om jag sa att det var  med Thai till Krabi.

• loppis7

Precis ! Dis är bra för barnen men visst vill man ha lite sol också . Hoppas vi får lite av varje nu i dec/jan.

• loppis7

Självklart vill man ju ha sol o fint väder när man faktiskt betalar massa penga o åker väääldigt långt bort.
    Lagom är bäst !

• loppis7

Ja visst längtar man bort... vi åker ju i december men det känns lång dit.
    TessaG: 100.000 var det totalt o hur länge var ni borta då ?

• loppis7

Mileas mamma: Vad vad det som kostade vad o hur länge ?

• loppis7

Ja visst är det mycket pengar , vi har ju bokat våran resa nu till Koh lanta o vi får se vad det kalaset sluter på ......

• loppis7

Hej ! Nån som har nått tips på billig flygstol till Thailand i dec/jan ? Skulle ju boka till dottern till våran resa men den hade b livit så dyr.......

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)