Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Hej alla i tråden ! Visst lääängtar man lite just nu till Thailand känns väldigt långt kvar då vi ska åka i dec/jan nån mer som ska bo på Lanta Villa Koh lanta ?
Hej alla i tråden ! Visst lääängtar man lite just nu till Thailand känns väldigt långt kvar då vi ska åka i dec/jan nån mer som ska bo på Lanta Villa Koh lanta ?
Jag har anv Polarn i flera år o tycker dom är toppen , helt ok pris mm
Har också anv Lindex set med kortbyxor o kortärmat o det funkar också om man har ett lite äldre barn.
MiniPyret:Var bodde ni på Lanta ? o har ni bokat resa nu precis hur var priserna nu isåfall ?
AnnaOmeja:vilka fina bilder ,lite nyfiken o undrar var ni bodde på Koh Lanta ? Man längtar verkligen efter att få åka dit nu ...............
Nån som kan hjälpa mig med att hitta billigt boende o flyg till Koh Lanta ? Vi har bokat till oss o våra småttingar men nu kommer nog mina stora tjejer ev åka om vi hittar billigt flyg o boende 13-28 december ? Gärna på Klong Dao där vi kommer att bo.
Tack för alla tips tjejer , ska kolla upp dom !
Nu har jag skickat förfrågan till några ställen så får vi hoppas på svar,nu får man bara hålla tummarna att charterresorna går ner också.
Var så dumma när vi bokade våra biljetter o inte boka till mina tjejer också,men visst borde dom väl klara att åka till phuket o sen taxi till Koh lanta ?Dom är 19 o 16 år... Nån som vet hur mycket transfern kan kosta mellan Phuket o Koh Lanta ?
TessaG:Vi har titta på reguljärflyg men det är bara Air china som har billigt flyg o då är det ju ganska många byten så jag vet inte , bäst skulle ju vara flyg till Krabi men det är ju så dyrt den tiden vi ska åka.Vet inte om det kanske är billigt med Finnair ? Vi kommer att åka med Thai o det hade ju varit bäst för dom med men det är så dyrt.
Då får jag kolla det för det var ju ett bra pris.
Kikade på det nu men det var inte speciellt billigt ca 15.000 kr för 2......