• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Mileas mamma:Det låter ju bra ,vi har ju redan bokat resa men min syster med familj letar resa.
    Nån som vet om man har egen tvskärm i stolarna på Thai ?

• loppis7

Vill bara tipsa om att airberlin har billigt flyg till Bangkok i jul/nyår(4v) 2 vuxna o 2 barn ca 27.000 kr !

• loppis7

madickenoelisabeth:Va härligt det låter , var bor ni för nån stans på lanta ?

• loppis7

Liljan o Loppan:När är det ni ska åka ?

• loppis7

Tittade på resa idag till min syrra 4 vuxna o 2 barn 4 o 11 år 15/12-16/1 till Bangkok gick på 38.900 kr ett väldigt bra pris !

• loppis7

Min syrra ska flyga vidare till Krabi o det var tydligen bra pris på det just nu ca 600-700 kr ,vart ska ni åka sen ?

• loppis7

Vi kommer att åka 13/12-8/1 2 vuxna o 2 barn 3 o 5 år o fick betala ca 28.000 kr arlanda krabi med Thai o det tyckte vi var bra pris , säg till dina släktingar att man kan spara mycket pengar på att boka själv både flyg o boende så kanske dom tycker att det låter bra.

• loppis7

Vi kommer att åka till Koh Lanta o vara där hela tiden ,har inte bokat boende än men det lutar åt Klong Dao stranden.Vi var där i mars 2010 men då bodde vi på Prae o den stranden passade inte oss.
    Det är bara att du hör av dig när ni har bestämmt er så kanske vi kan träffad där.
    Köper man resa genom ticket så kan man ta en tilläggsförsäkring som kostar 450 kr/per men då får man tillbaka pengarna oavsett anledning till avbokningen.

• loppis7

Ingen aning, våra som vi har köpt är inte det utan det är nog bara att hoppas på hem o rese försäkringen om vi är tvungna att ställa in. Vilket bolag var det som ni skulle åka med isåfall ?

• loppis7

ok ! vet inte vad dom har för regler.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)