• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

heffaklumpen08:Vi kommer att bo på Klong Dao o där finns det massor av boenden i den prisklassen o även billigare vi funderade på DR .

• loppis7

Har för mig att på Sunwing så går man själv med barnet till ett "lekhus" där det finns anställd personal men dom har inga barnklubbar.

• loppis7

Jag brukar åka i gympaskor eller grövre sandaler annars använder man ju mest sandaler .

• loppis7

Jag brukar faktiskt åka i sandaler o stödstrumpor inte alltför snyggt men ganska praktiskt.Sen brukar jag ha med mig lite snyggare sandaler.

• loppis7

liljan o loppan:Va synd att vi redan  har bokat boende annars hade ev kunna delat.

• loppis7

Cillae: Var har ni bokat boende o när kommer ni vara där ?

• loppis7

Cillae; Vi kommer att bo Lanta Villa 13/12-8/1 men vi kikade också på DR .

• loppis7

Ulligulli:Det var väl ett helt ok pris , ska ni åka till Bangkok då ? Vi har också bokat med dom o dom verkar fixa till ganska brfa pris tycker jag,

• loppis7

Ulligulli:Vi boka o betalade direkt men det var med Thai o jag tror att vi var tvugna då dom inte kunde hålla resorna så länge.
    Lilja o loppan :Blir det inte ganska dyrt att ta sig till Köpenhamn beror ju så klart på vart man åker ifrån ?

• loppis7

Ulligulli:Min man kanske inte riktigt fatta men vi har iallfall betalat o på ett sätt är det bra o jag tror inte att det kommer att bli billigare.......
    Liljan o loppan:Vi bor i Uppsala så för oss blir det inte billigare att åka därifrån.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)