• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

skulle ju stå synd .....

• loppis7

Nu är våra biljetter bokade o klara , vi kommer att åka 13/12 - 9/1 till koh Lanta med Thai så nu ska vi bara fixa klart med boendet.Känns ganska skönt att det är klart fast det är låååång tid kvar tills vi åker.

• loppis7

Vi fick betala 28.600 för 2 vuxna o 3 o 5 åring så det känns som ett ok pris tror jag. Det kanske går ner i pris men det vet man ju inte.....

• loppis7

Arlanda Bangkok krabi så det är bara en mellanlandning .

• loppis7

ulligulli:Vilka datum har ni titta på ?

• loppis7

DecemberBebis:Vi har tittat på Lanta Villa på Klong dao o det blir nog det då vi har hört mycket bra om det även fast det "bara" är 2 stjärningt. Vi har tidigare bott på Prae men där är det inte lika många barn som på Klong dao så jag hoppas det är bra.

• loppis7

Vi har också köpt våra biljetter genom Jorden Resor o vi fick jättebra pris genom dom tror jag !

• loppis7

Ja eller så tar du med dig gamla leksaker som du lämnar kvar , det är inte så jättebilligt med sånt o det är ju skönt att slippa släpa hem dom.

• loppis7

Känner mig så himla nöjd med att vi boka igår o betala idag ,idag hade samma resa gått upp med 11000 kr helt otroligt men visst kan det ändra sig igen.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)