• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Nån som vet om det finns några stora bungalower på Klong Dao ? Vi kommer ev o ta med min 13 åriga son + småttingarna 3 o 5 år .vill ju gärna ha nära stranden o billig !Vi kommer att åka 13/12-8/1

• loppis7

Tänk apå att det går åt väldigt lite kläder när man är borta men visst måste man ha med sig lite , man ju i badkläder hela dagen o sen använder man ju kläderna lite på kvällen ofta har man ju favoritkläder.

• loppis7

Låter toppenbra TessaG ! Får man fråga hur mycket ni fick betala o hur länge ni stannar ?

Det finns säkert badkläder där , kommer iallafall ihåg att det fanns till vuxna så det finns nog till barn också.

• loppis7

TessaG:Va tråkigt , varför avbokar ni ? MaWe123:Hur gamma är den son som boxas o var hittar man info ?

• loppis7

TessaG:Förstår hur du känner ang. resan , kände likadant innan vi åkte till Indien med våra små. Tack för info om Thaiboxningen MaWe123 vi kommer ev att ha med en 13 åring så det kanske skulle vara nått.

• loppis7

Baby Doll: Vilka söta barn ni har ! Men jag skulle nog vänta några år , vi har rest ganska mycket med våra små barn men då har jag bara haft med 2 o visst är det jobbigt ingen direkt semester. Har flera barn sen tidigare o hade då ganska tätt mellan våra 5 äldre barn men då hade jag nog inte orkat med nån resa.

• loppis7

Nu är boendet också bokat så det känns skönt men lite ovärkligt då vi inte ska åka föränns i december.Jag undrar hur mycket man igenligen sparar på att boka själv?

• loppis7

Liljano loppan :Vilket toppen pris hur mycket har betalat för resan, transfern o boendet då o när ska ni åka ?

• loppis7

lilja o loppan:Vi har bokat Thai 13/12-8/1(27nätter) till Krabi o betalade ca 27.000 kr för 2 vuxna o 2 barn 3 o 4 år har sen bokat transfer med Lanta Divers 5600 baht tur o retur, sen kostar boendet 18.000 kr låter dyrt men det är ju den dyraste tiden o vi har en beachbungalow .......
    ni har ju fått ett toppen pris.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)