Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Tack Lovesmammi! Kan du rek något bra boende/någon bra strand?
Tack Lovesmammi! Kan du rek något bra boende/någon bra strand?
Ok, du får komma med omdöme här senare då! :)
Åh, nu börjar det dra i Thailand-nerverna... Men med två Asienresor bakom oss i år så får jag nog inse att det kommer att dröja.... Suck...
Bra barnkläder som håller länge och tål många tvättar är svåra att hitta tycker jag. Då blir det "finare" köpcentrum som gäller. Barn t-shirts, klänningar, shorts o dyl finns överallt till en billig peng, men kvalitén är därefter.
Härligt ni som är på väg, njut!!
Konstigt. Jag har promenerat in i Malaysia och sedan promenerat ut igen, fick då 30 dagar. Var på en visa run via Hatyai.
MyggA är det enda som hjälper för mig. Finns som typ "deostick", då är det jättedrygt. Deras roll-on tar slut mycket snabbare.
Huay Yang ser härligt ut, det skulle jag också vilja veta mer om! Är det ett åretruntställe eller funkar det endast på högsäsong?
Jag har varit på koh yao yai, jag var där 1999. Följde med en kompis till hennes föräldrahem som låg i en liten by där kidsen blev hänförda över hur vit jag var, haha! Där var fint och oförstört då, inte en enda turist förutom jag själv. Hade gärna återvänt för att se hur det ser ut idag, berätta gärna om det blir så att ni åker dit!
MissCh: ser ju helt fantastiskt ut!! Snacka man hade velat prova hilltop villan!!