Inlägg från: IVFmamma |Visa alla inlägg
  • IVFmamma

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Nuttans Mamma skrev 2010-10-06 14:22:12 följande:
    Dom kunde inte se något idag...
    Va????!!!! Ingenting?? Vadå?? Nej..
  • IVFmamma
    Nuttans Mamma skrev 2010-10-06 15:27:12 följande:
    För tidigt kanske.. Dom såg livmodern o graviditet sa han men inget foster än.. Kan va tvillingar med eller ngt som e fel.. V 6+5 bara så tröstar mig med det.. Nytt om en vecka..
    Hoppas att det var för tidigt och att du får se åtminstonde 1 Hjärta om 1 vecka.
  • IVFmamma
    Nuttans Mamma skrev 2010-10-06 20:16:47 följande:
    Dålig läkare med.. Tkr jag.. Jag visste inte om ngn hinnesäck eller gulesäck. Han sa ju inget.. Vi såg inget iaf.. Hoppet e borta.. Vill inte åka dit på onsdag..
    Tycker att det var din tur nu!!
  • IVFmamma

Katja: ring och be om att få göra VULet i Skövde, slippa resan till GBG för besked.

Laelia: grattis till grav!!

• IVFmamma
    Nuttans Mamma skrev 2010-10-08 10:24:55 följande:
    Men dom vill väl att man ska göra vul hos dom i Sahlgrenska?

Hursom så... jag väntar ändå till onsdag, då vet dom ju svart på vitt om jag väntar barn eller missfall... just nu är det väl egentligen 50/50.. även om han sa jag är gravid så känns hoppet som bortblåst..
    När jag var gravid med tvillingarna så gjorde jag VUL i Skövde så skrev doktorn alla uppgifter på ett papper som jag sen skickade till SU
  • IVFmamma
    Gå in på www.ttela.se, klicka på regionala nyheter, scrolla ner till överskriften "Angels egna små änglar" så ser ni en superduperkändis
  • IVFmamma

Katja83: Fast vi inte har träffats så drömde jag om dig i natt, att du hade varit på föräldrautbildning och lärt dig om amning och du hade gjort massa anteckningar som du visade mig...

Kanske jag är synsk?

• IVFmamma

Nepp det är Katja som ska på VUL, tror inte det blir några mer för mig någonsin eller iallafall på mkt mkt länge.
    Ska ni kolla könet på 3d ulet?

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4