Inlägg från: Fru O Mamma Kokkonen |Visa alla inlägg
  • Fru O Mamma Kokkonen
    Aurora1979 skrev 2011-03-26 18:01:08 följande:
    Katja: OJ vad du höll på att skrämma mig där... men ååååh vad roligt att ni fick se hjärta!! När kan du se om det är en eller två??
    Det är nog "bara" en där, men vet inte om det är vanligt att det är svårt att se så tidigt, en eller två.. :O) Blir väl antagligen vul på tisdag igen....
  • Fru O Mamma Kokkonen
    Aurora1979 skrev 2011-03-26 19:01:40 följande:
    Katja: Kan det varit "resterna" från embryo 2 som kom ut igår eller? Men jag hoppas så klart ändå att det ÄR två. :D
    Ja eller så är det för vi hade sex :O/ Tror mest på det.. så nu tänker jag inte ha mer sex på ett tag Celibat it is typ...
  • Fru O Mamma Kokkonen

Laeila: 15 ultraljud ;O) Ja, alltså ul ska inte vara farligt, men kanske inte för många vul o gräva där med staven ;O) Hehe... 4 blir det för mig iaf och kanske ett tul, så fem max hihi... kan ju inte bli som med gravtest, ett beroende!? Puh!

• Fru O Mamma Kokkonen
    Aurora1979 skrev 2011-03-28 14:58:03 följande:
    Katja: Mvc-besöket var redan förra veckan men det gick bra antar jag?! =) Tog alla prover, fyllde i pappret med alkoholvanor berättade om alla krämpor som kan vara av betydelse. Sen fick vi tider ända in i augusti.
    Jao, men glömde fråga då.. Skäms Vad tar man för prover? Oj, tider så långt in, kommer jag ihåg att jag läste ja.. hehe.. Bra minne, ringde också mvc, får se när dom ringer upp.. har ju ett problem med. Tillhör på något konstigt sätt Jönköpings län, vilket jag inte visste först än efter sista ivf-försöket... Jag vill gå på mvc i Falköping, vilket tillhör V.Götaland, inte åka nästan 5 mil enkel till mvc i Jönköping. Vet någon hur det fungerar, måste man göra det i sitt län? Väntar på att mvc ska ringa upp!
  • Fru O Mamma Kokkonen
    Fru Z skrev 2011-03-28 21:43:16 följande:
    Katja, jag som trodde du bodde i Tibro. Förstår inte vad jag fått det ifrån. Men kan du inte skriva dig på bostadsorten så att du kan välja Falköping istället?
    Bodde i Tibro :O) Men ska ringa mvc imorn o se vad som säger.. Är skriven med adress 52191 Falköping, län Jönköping.. :O/ Vi har liksom elnät från Tidaholm, sophämtning o avlopp från Mullsjö, knas....
  • Fru O Mamma Kokkonen

Jag får komma till mvc i Falköping :O) Vad skoj.. dom verkade trevliga där.. Lillhjärtat var hela 9,5 mm nu också, växer o frodas fint.. Blödningen kunde bero på att man idag såg en fostersäck till men inget foster, så, den hade väl börjat utvecklas men slutat. Och jag kunde eventuellt förvänta mig större blödning. Dock ingen fara för Bebis Nr.1 :O)

Wiley, tack snälla :O) {#emotions_dlg.flower} Ska ni eller har ni gett er på syskonförsök, svara inte om du inte vill....

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4