Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Man kunde se hjärtaktivitet redan :O) Men undra om jag måste göra vul i Gbg med, Daniel vill, men två vul inom fyra dagar :O/
Man kunde se hjärtaktivitet redan :O) Men undra om jag måste göra vul i Gbg med, Daniel vill, men två vul inom fyra dagar :O/
Aurora: Have too ;O)
Btw, så kan det ju inte vara tvillingar, då tvåäggs har varsin fostersäck o här fanns bara en.. :O) Men, en är bäst!!
Aurora: Hur gick det hos mvc? :O)
Laelia: Tack!! Inte behöver jag dubbelkolla :O) Men, Daniel ville se live.. hihi... blir bara nojig med att göra för många ultraljud även om det inte är "farligt"...
Laeila: 15 ultraljud ;O) Ja, alltså ul ska inte vara farligt, men kanske inte för många vul o gräva där med staven ;O) Hehe... 4 blir det för mig iaf och kanske ett tul, så fem max hihi... kan ju inte bli som med gravtest, ett beroende!? Puh!
Aurora: Okej, ja klart det är lika bra o ta allt på en gång hihi... snart ultraljud då :O)
Jag får komma till mvc i Falköping :O) Vad skoj.. dom verkade trevliga där.. Lillhjärtat var hela 9,5 mm nu också, växer o frodas fint.. Blödningen kunde bero på att man idag såg en fostersäck till men inget foster, så, den hade väl börjat utvecklas men slutat. Och jag kunde eventuellt förvänta mig större blödning. Dock ingen fara för Bebis Nr.1 :O)
Wiley, tack snälla :O) Ska ni eller har ni gett er på syskonförsök, svara inte om du inte vill....