Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Wiley: Med vår son som var under 3 kg när han föddes så ville de också att han skulle väckas på nätterna, han sov som en stock så jag var tvungen att byta blöjor och greja och sen ammade jag en kort stund innan han somnade igen... Ångrar lite att jag gjorde så, men vågade inget annat eftersom jag var osäker på vad som var rätt och fel. Det rättade till sig så snart de såg att han växte och gick upp bra och då sov han hela natten. dygnsryttmen kommer av sig själv som jag förstår det. Man kan inte göra något mer än att vila på dagen när de sover... trist men sant.
Vi får två tillbaka för våra två embryon är frysta i samma strå. Alternativet är att slänga en. Detta under förtutsättning att de klarar sig såklart. Tror det tyvärr beror på vilken läkare man får. De får ju inte enl socialstyrelsens rekommendationer, helst om man har varit gravid innan och visat sig fertil. Och de hade också sett nu på senare år att tvillinggraviditet var större chans till när man hade varit gravid än vad man tidigare trodde. Så idag hade de inte fryst in dem i samma strå enl dr Nilsson.
Ca v 9-10 tror jag återföring sker om min kropp vill som jag.
Grymt! Härligt att det ev är på gång. Förstår att det var tufft att skicka iväg mannen, men när det väl drar igång så går det normalt inte så fort ju... men det vet man ju aldrig. Det är ju din andra förlossning så det går nog fortare än första.
Laelia: Det är spännande med syskonförsök Men, norrmän? Vad heter dessa? Fräckt m alla födelsedagar. Du gå in på Birthday.se för att kolla läkarens födelsedag, så vet du när bäbis kommer
De hade satt upp jättetrevliga bilder på personalen i väntrummet, roligt att se vilka man har haft och hur många som jobbar där.