Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
La mig en stund nu mellan 12-14 och drömde att värkarna satte igång. åhh jag var så glad så jag började gråta!!
La mig en stund nu mellan 12-14 och drömde att värkarna satte igång. åhh jag var så glad så jag började gråta!!
BF+5 idag och jag blir tokig, jag hade en egen "due-date" och det var idag men bebisen verkar vilja vara kvar...
Annars tror jag att det blir igångsättning på BF +100 eller nått dumt vilket jag INTE vill, jag vill att allt ska starta av sig själv.
Ingen bebis här ännu, BF+7 imorrn, alltså 41 fulla veckor Nu orkar jag inte 1 dag till.. Ska till BM imorrn, kanske hon kan hinnsvepa eller nått.. Håll tummarna att jag slipper träffa henne öht!!
Här blir inga barn gjorda... BF+9 idag, känns ändå rätt bra att jag har fått ett slutdatum, har jag inte fött innan 26/7 så blir jag igångsatt, är då i v.43+0. Jag försöker njuta av att jag är gravid då jag räknar med att det är sista gången jag är det och sen när väl bebisen är ute så går det så fort. Man hinner knappt fatta att man har fått barn och helt plötsligt kan de äta själva.....
Men samtidigt längtar jag ihjäl mig...
Så det är mkt blandade känslor..
Jo vi har väl bestämt oss. sen vill man ju se bebisen och se om den "passar" att heta det.
BF+10... Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag gå så långt. Det senaste halvåret så har det fötts ett gäng barn och ALLA utom 1 har fötts före BF, även om det har bara varit 1 dag före så har det iallafall före...
Det jobbigaste är att jag knappt har några känningar alls, kanske i SD/dag om jag känner efter men inget blod, ingen slempropp, inga kraftiga förvärkar. Kanske ska ställa in mig på igångsättning 26/7..