Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
HaZ79: Jag mådde också jätteilla av p-piller, tur i oturen att slippa sånt i framtiden.. :O) Grattis till viktminskningen, hur har kosten funkat o så? Skulle behöva gå ner mina graviditetskilon ;O)
HaZ79: Jag mådde också jätteilla av p-piller, tur i oturen att slippa sånt i framtiden.. :O) Grattis till viktminskningen, hur har kosten funkat o så? Skulle behöva gå ner mina graviditetskilon ;O)
Skickar lite julhälsningar i från familjen Kokkonen :O)
För första gången sov Jasmine nästan sex timmar Från 4,30 till 10,15, nästan så jag fick lite panik hur mkt klockan var hihi...
aurora: gud så fin.. lik dig massor väl?
Wiley: Grattis på födelsedagen och tickande hjärta.. härligt.. :O) Hoppas också på spontangraviditet IGEN, det har ju hänt tidigare så.. Maken ska få pillra i sig massa nyttiga piller o röra på sig. Han slutade ju snusa också när vi såg Jasmines hjärta ticka snart ett år sen :O)
Bejbi: Häärliga magen :O)
Vi är bortskämda med sömn tkr jag :O) Får sova 5-6 på nätterna i sträck och i två omgångar :O) Allt som oftast, men iaf 4 timmar.. o det är gott..
Igår blev Jasmine 2 månader, hon väger 5050 gram och är 59 cm lång :O)
IVFMamma Lycka till :O)
Jag är ju Katja 83
IVFMamma:Stort grattis till sötisen :O)
Tur man slipper ta p-medel ;O) Mår riiiiiktigt illa och dåligt av p-piller o kondom skaver ;O)
Usch och fy så det skar i hjärtat när Jasmine fick sprutorna idag. Hon spände till så mycket. Hon har aldrig varit så ledsen, första gången och på tremånadersdagen, sååå ledsen nutta.. Hon var vid tillfället nymatad och jättetrött så efter gråtit några minuter somnade hon snabbt i min famn och under påklädning så vi kunde handla efteråt också och sen har hon fått ligga och mysa hos mamma hela kvällen <3
Jasmine Nellie fick smaka lite katrinplommonpuré idag ♥ :O)
Hon äter 20-tiden men somnar lika fort o sen ca 23,40... då somnar hon också om direkt o i morse vaknade hon strax före 08.00... Wiiieeeehuuuu.... trevligt.. tror nattmålet försvinner snart med :O)
Lycka till Bullen :O)
Bullen, härligt med 8 ägg :O) Hoppas att smärtan har släppt!!
Ivf mamma: Massor med kramar till er, lider med er verkligen.. :,O(
Bullen, nu hålls tummarna stenhårt :O)
Jasmine blev 4 månader i fredags :O)
IVFmamma: Oj vilken stor kille :O)
Grattis till alla spontangraviditeter... Hade önskat det hände här också men icke och jag tror inte det kmr ske heller, men Jasmine är ju bara ett halvår så :O)
ivfmamma: Förlåt vad tossigt jag skrev, det är klart hon är :O)
Det är så mysigt med era graviditeter och STORT grattis till giftermålet Wiley :O)
Aurora: Tror inte alls det är lång tid, vet några som har gjort försök till syskon där :O)
IVF: Hoppas allt går bra imorgon!! :)
IVFmamma hur har det gått?