Inlägg från: Fru O Mamma Kokkonen |Visa alla inlägg
  • Fru O Mamma Kokkonen

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Wiley: Mys :O) Ha det så skoj...

Halvtid eller mer om jag blir beviljad snitt, men annars så vecka 21 (20+0) o femte månaden myyyyys.. hihi.. halvtidsbild..

• Fru O Mamma Kokkonen

Tiden har gått fort, hoppas egentligen sista tiden går lika fort hihi..

Aurora: Mår okej, ont i rygg o bäcken/fogar. Någon mystisk smärta så gör så in i helskottas ont, känns som om någon tänjer ut murvan med tång, fast karvar med en kniv. Ringde bm då det håller i sig outhärdligt i 20-30 minuter, hon gissade åderbråck men ska kika vid nästa besök, nästa vecka. Annars mkt mer kramper i ben (fötter, lår o tår) än vanligt. Kramperna är svårt att acceptera, men köpte magnesium nu iaf.. Känner bebisen nästan hela tiden, snurra, sparka, ja jag förstår när hen sover o bara ska vända sig o så, magiskt. Hur mår du? :O)

• Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Lite smärta får man/jag ta som gravid, men inte kramper ;O) Smärta i natt, någon tryckte mot revbenen, hihi.. skiiiitont men mysigt ändå.. sadist? ;O) Så på tjejträffen idag, vi är sex gymnasietjejer o tio barn som busade, min i magen verkade också vilja va med.. Tog sats o stenhårt på diafragman.. Ja man kan ju tappa andan.. ont men också så mysigt.. När ska du till bm nästa gång? Gått upp något i vikt? Måste du ta några piller?

• Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Jaha.. då förstår jag.. :O) Jag hade 114 sist, ska ju iaf ligga över 120.. Tror kanske det blivit lite lägre med, är väldigt trött.. Vi får se på torsdag :O) Hård i magen oja.. o hemorojd som blöder.. usch, mysigt.. mer vatten så brukar det mjuka upp magen min :O)

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4