Inlägg från: Fru O Mamma Kokkonen |Visa alla inlägg
  • Fru O Mamma Kokkonen

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Bejbi: Man får nog lätt flashbacks ändå fast man har barn :O)

Aurora: Jag tror nu på farsdagbebis hehe..

Mogen tapp o öppen nästan 3 cm o han lossade på hinnorna.. han skulle jobba på förlossningen i helgen o sa vi ses nog då hihi.. Spännande.. :O)

• Fru O Mamma Kokkonen
    Aurora1979 skrev 2011-11-11 17:16:55 följande:
    Katja: Tjoho! Äh det kanske blir en 11-11-11 för er ändå?? Spännande! Här händer absolut INGET! :P
    Hm bara sammandragningar, men inga värkar, men sammandragningarna har ju öppnat mig 3 cm iaf så det går segt nu, men det är väl "skönt" om det går segt ett tag till sen så kan värkarna komma imorgon någon gång :O) Jag är såååååååååååååååååååååååååååååååå trött typ hehe så.. kommer värkarna idag så.. ja iofs ska jag sova någon timme nu :O) Tror det blir söndag hihi.. Ska vi sikta oss in på det?
  • Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Känns drygt nu tkr jag haha.. öppen iaf 3 cm innan töjning och släppt på hinnorna.. hm.. ja... evigt väntande, längre än 39 veckor tkr jag haha.. men ska snart sova o tänk om jag vaknar i natt av värkar, puh, jobbigt också.. Sen tänk om jag vaknar imorn bitti o inte känner något, jobbigt också haha..

• Fru O Mamma Kokkonen

Bejbi: Nja här händer inte så mkt, bara vanliga sd o tryck neråt.. bm imorgon, skulle få komma in lite tidigare.. hade tid 16, men fick komma in 13 istället..

I natt har, min natt när jag somnade 00, la mig 22, vaknade tusen ggr och godmorgon 04.. har så jädra ont.. är så ledsen.. jag bestämde mig idag att blir det likadant i natt så ringer jag fl.. är som sagt så ledsen.. Dock vet jag hur natten blir.. suck..... GNÄLLKÄRRING NR 1 :O)

• Fru O Mamma Kokkonen

Bejbi: Nej ont i fogar, höfter, knän, nacke o rygg, gör så ont att ligga därför får jag inte sova :O( Haft så i några veckor.. :O/ Jag orkar verkligen inte mer.. förstår att detta inte blir bra över natten sen när bebis kommit MEN får ju bebis att fokusera på o det blir bättre sen iaf.. hoppas jag :O)

Sd känns gör dom men oftast inte ont, själva sd men i underlivet ;O)

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4