Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Så jag säger RING till dig..
När jag ringt fl i Skövde har de bett mig komma in på en gång.. godingar där tkr jag :O)
Bejbi: Skönt att allt var bra :O)
Är så leeeeessssssssssssss på alla sd o så fort jag rör mig blir de mkt kraftigare o det rinner klegg i trosan.. kan slemjäklaproppen gå i stället XD
Aurora: Hela slemproppen ska tydligen se ut som en mördarsnigel.. annars vet jag inte ;O) Lite gulaktiga slemklumpar som snor har jag upptäckt haha... Det är nog bebis som fixerat sig? Det gör iaf ont tkr jag upp o ner i soffan m.m. När ska du till bm nästa gång?
Aurora: Okej.. har du funderat på hinnsvepning eller något?
Bejbi: Ja snart är du trebarnsmamma :OD Hihi härligt, fina magen..
Ja idag är det en vecka till bf, jag är faktiskt helt slut.. trött, ont i princip överallt...
Aurora: Busig bebis? Men den är med huvudet neråt o ruckbar? Jag har så ont i huvudet, trött, mår illa, ingen aptit, helt slut.. o ont överallt.. har egentligen inte bm första 15e, men jag orkar verkligen inte.. så ringde in o ska vara där 17.. Bara läskigt att jag måste köra bil :( Ska dom titta blodtrycket iaf.. mer vet jag inte!!
Man känner skillnad när bebis känner på huvudet m den är ruckbar eller fixerad.. läskig känsla när den är fixerad hehe..