Inlägg från: Fru O Mamma Kokkonen |Visa alla inlägg
  • Fru O Mamma Kokkonen

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Aurora: Jag minns också en gång i tiden jag inte fick teckna försäkringen.. undra hur många kilon jag får kvar när bebis har kommit ut :O) Har ni fixat spjälsäng? Jag vill ju bädda sängen, den är iofs bäddad typ, men tvätta sängkläderna, sätta upp spjälskyddet.. Byta batterier i speldosan som hänger där, en mobil.. med harmonisk musik och fin ljusbild.. Mysigt.. Längtar så efter bebis ju.. Är du nervös? Jag är ;O)

• Fru O Mamma Kokkonen

V 33 idag.. :O) Var hos bm imorgon o nu ligger jag fint på den gröna kurvan, känns bra.. Värden är också bra.. Frågade om vikten jag gått upp också var okej.. Även om hon sagt det vart för mkt hade jag skitit i det.. Jag trodde jag skulle vara orolig för att gå upp mkt i och med att jag var så fet som jag var en gång ;O) Men, jag tar det med en nypa salt..

• Fru O Mamma Kokkonen

Aurora: Sen ivfbehandlingen har jag gått upp ca +11 kg, så det är väl okej ;O) Men, men.. Bebis har legat med huvudet neråt länge har JAG känt, så frågade bm om det, o varje gång jag vart på koll har bebis legat med huvudet neråt.. men de börjar inte känna mer noggrant först än nästa gång.. :O) Börjat klura på föräldrapenningen nu, klurigt ja..

Wiley: Jo tiden går fort här, hur är det hos er? :O)

• Fru O Mamma Kokkonen

Wiley: Har ju smått börjat längta efter att få vara gravid igen.. Men det finns ju lite andra saker att planera/lösa och göra.. så det blir inget på många år.. men en dag... hoppas jag.. visst är det tokigt? Men jag har mått sååå bra under graviditeten, större delar.. :O) Jag hoppas att tiden stannar upp liiiite när bebis kommer.. MEN tkr ändå att alla stadier i barns liv är så mysiga.. Man längtar ju ändå efter att de ska utvecklas, eller hur? :O)

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4