• Wiley

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Bejbi: fy vad orättvist att ni ska behöva drabbas av allt. Och så här inför julen också Hoppas att ni hur s helst får fira jul hemma alla tillsammans.

Själv var jag till mvc i veckan och BM tyckte att vi självklart skulle göra UL, men får vänta till efter jul-

• Wiley

Fick bara med halva inlägget...???
    Hur som helst får vi vänta m UL till efter helgerna.

• Wiley

Aurora: Låter ju toppen bra fast han äter väl några ggr per natt ändå?

Bejbi: Grattis till datumet, måste kännas riktigt skönt att kunna räkna ner.

Katja: Hur har ni det?

Ego: Har fortfarande lte svårt att tro på detta, att jag är gravid alltså, om det inte var för symptomen som börjar smyga sig på och jag kan faktist inte komma ihåg att det var riktigt så här sist.
    Är så otroligt trött, sover 12tim på natten och kan ändå lägga mig en stund på dan och somna Förvånad. Sen mår jag illa typ hela tiden oavsett vad jag gör eller äter eller inte äter *suck*. Till en början hjälpte postafen bra men ger de inte nån effekt längre. Tråkigt att ha det såhär just kring jul, annars hade jag inte klagat. Tar vad som helst nu när vi äntligen lyckades på egen hand SkrattandeHjärta!!!

God Jul till er alla!!!!

*Kram*               

• Wiley

Katja: Åh herregud så fina ni är!!!

Aurora: Njut av att han sover nätterna igenom och mata på dan istället. Vår lilla prinsessa var också helt stört omöjlig och väcka när hon sov. Till oss sa bvc och bb att man skulle mata var fjärde timma vilket gjorde mig Jätte orolig eftersom hon var så svårväck. Men men nu i efterhand men facit på hand så hade det inte varit nån fara överhvudtaget att låta henne sova, hon mådde ju trots allt sjäv bäst av det. Så kom ihåg att det är alltid ni som känner ert barn BÄST oavsett vad andra säger. Sen är det ibland ändå svårt att veta vad man ska göra som första gångs förälder. 

Bejbi: Jag är nu i v.9    

• Wiley

Bejbi: Hon ser ut att må bra Så härligt att se. Det är fantastiskt hur barn tacklar svåra sjukdomar. Hoppas ni fick en fin jul tillsammans.

Gott Nytt År tjejer och alla små prinsar

• Wiley

Bejbi: så spännande, inte så lång tid kvar för er nu...skönt va?
    Vi ska göra UL på torsdag...så himla spännande, fast nu börjar magen puta ut lite också känns som ett gott tecken och inte lika illamående längre heller.  

• Wiley
    HjärtaHjärtaHjärta Har gjort UL idag och känner mig världens lyckligaste!!! Imorgon är det min födelsedag och idag har jag fått se ett litet hjärta picka! Förstår ni?!?!! Det är det bästa som kunde hända, ett mirakel-spontangraviditet!!!! Är sååå glad!
    Förra året på min födelsedags hade jag en liten nyfödd Linnéa i famnen och i år har jag ett nytt litet hjärta som slår i magen!

Bejbi: Usch, vad du skräms eller rättare sagt M-B, skönt att det inte var "på riktigt" ännu.    

HaZ: Vad du är duktig som kämpar med vikten & träning trots jul & födelsedagar.  
  • Wiley

Bejbi: Kanske det blir en stor bebis...tycker att du har en ordentlig kula nu Flört
    Jag är nu i v.11, BF augusti.
    Har funderat lite kring manicken men ännu inte bestämt mig hur jag ska göra med den. Står och väger lite ifall jag ska kolla med min syster...

Någon här som skulle vara intresserad av att köpa den?   

• Wiley

IVF Mamma: Grattis & Lycka till!!! Nu får berätta allt sen när du har tid och ork, men första passa på och bara njuuut!

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4