• Wiley

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Katja: Kan den mystiska smärtan inte vara foglossningar? Jag kände nåt liknande och till mig sa alla att det var foglossningar, jag hade verkligen inte tänkt mig att det skulle kännas så

• Wiley

Bejbi: åh vad fin!

Nu är f-monitorn framm och i bruk...vi får väl se vad som händer, spännande fast samtidigt så kommer plötsigt alla minnena fr IVF tiden med längtan och väntan mm...

Känns lite hemskt när jag har en underbar bebis hemma och inte kan bara njuta och vara nöjd, usch.  

• Wiley

HaZ: Ja, hoppas det men eftersom felet verkar vara hos mannen är det inte säkert att monitorn kan hjälpa. Hur som, Nu ger vi den en chans man ska aldrig säga aldrig....

• Wiley

SaraLena: Synd att jag inte visste det innan, att du är MeandI säljare, har precis bokat en visning...men du kanske kan hjälpa mig med en sak...den där svampfilten, tror du att det går att få tag på en sån någonstans??? Vi glömde våran på tåget i somrasGråterGråterGråter dotterns ( och våran) favvo filt och nu är den borta.....

Ego: Än så länge inget utslag på monitorn...Obestämd väntar....  

• Wiley

Bejbi: Skickar sååå många styrkekramar till erHjärta.
    Kan inte sätta mig in i hur ni har det men jag förstår att det är värre än hemskt.

• Wiley

SaraLena: Lycka till, väntar på att höra fortsättningen....

Nu har monitorn gett utslagSkrattande, så den fungerar iaf. Får se om vi kan ha nånå hjälp av den, man kanske måste ge den ett par cykler...

Men så hände det en annan grej...åh känner mig som en usel mamma...vår lilla L har bränt sig ordentlig på ett finger, hela toppen. På nåt sätt har hon lyckats komma åt spisplattan - ett ögonblicksverk - fast jag tycker att jag varit så noga och försiktig med henne i närheten av ugn & spis. Stackars liten Gråter fast hon själv verkar rätt oberörd över det hela, det är mest jag som mår dåligt.

Ja ja en liten händelser i stora världen men just här och nu blev det ganska stort för oss i vår bubbla Obestämd 

• Wiley

Katja & Aurora: Åh vad spännande, nu är det slutspurten som gäller!!! Lycka till!

• Wiley

Bejbi: Hoppas du kan njuta lite iaf av den lill* i magen, det är ju rätt mysigt när man kan se den böka runt Hjärta

• Wiley

HaZ: Låter som att du har det riktigt härligt Glad. Passa på å bara njut!!!

Katja: Att tiden går fort när man är gravid är ingenting jämfört med när lill*n är ute!!! Man fattar liksom inte vart tiden tar vägen och hur fort de små växer... det är helt underbart att vara hemma mammaledig, snart din tur också Glad 

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4