• Wiley

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Katja: Välkommen hit. Kul att äntligen ha dig härSkrattande och grattis igen!

• Wiley

Myssnuff: Oj vad spännande, dags nu när som helst.... Nervöst?

HaZ: Grattis till ett fint ultraljud, då är vi inte så långt ifrån varann, när har du BF?

Är det nån här som har gjort eller ska göra KUB test?
    Vi bestämde oss för det idag. Lite blandade känslor, får svaret om 2 veckor och vi tar det som det kommer. Inte för att vi är speciellt oroliga, men kände ändå att det är viktigt för oss att veta.

• Wiley

Katja: Beklagar verkligen, usch vad ledamst, hade sett framemot att få dela den här tiden och tråden m dig. Kramar om. Lycka till, hoppas du är snart tillbaka!

Haz: Jaha, då får vi januari bebisar får vi hoppas. Härligt! Jag är också född i januari, så vi får väl se om det blir en födelsedagspresentGlad, om vi prickar in samma dag...

• Wiley

Solig´Tack, detsamma, ha en underbart härligt midsommar allihopaSolig

Myssnuff: oj, vad spänande, nu räknas det dagar förstår jag...

• Wiley

Längtar: Stort grattis och välkommen hit!!! Vilken vecka är du i?

• Wiley

Det är ju så spännande det här att följa alla er som kämpar och väntar i värmen. Hoppas ni alla får era små snart. Själv är jag så nyfiken på hur det går för er så jag måste logga in var- och varannan timme för att se om nån skrivit nåt nytt härSkrattande

Lycka till och kram på er alla!

• Wiley

Myssnuff: Stort grattis till en finfin Oskar! Lycka till och njut och mys ordentligt nu!

Grymt sa grisen: Välkommen hit!!! Du är inte ensam om att vara i startgroparna, vi är flera här inne. När har du BF? Själv är jag i v.14 och vet att Haz ligger mig hack i hälarna Flört kanske var det  även någon mer...
    Jag mådde också otroligt illa de första veckorna, men som alla andra redan sagt, så går det faktist över även om det inte känns så just då, stå ut!

Gjorde KUB testet igår. Allt såg fint ut. Nu kan man slappna av och njuta av graviditeten. Någon här som gjort det testet? Vad de är duktiga, de som gör det!!! Och så underbart att få se lill*nGlad röra på sig och höra hjärtat slå.

• Wiley

Tillbaka från en härlig semester.
    Oj vad det händer grejer härSkrattande!!!

DizaFiza, Bejbi & Inget namn: Stort grattis till era småttngar, underbart!
    Hoppas jag inte glömde ngn nu...grattis iaf till alla er som fått smått under sommarn.

Bejbi: Din berättelse lät lite skrämmande, så skönt att allt gick bra till slut!

Myspysigt: Du är en kämpe! Hoppas att även eran lill* snart tittar ut.

Själv har jag verkligen börjat, äntligen får man väl säga, känna mig gravid, magen växer och har lagt på mig en del kilon. Känns lite ovant, den här nya kroppen...Obestämdäven om det samtidigt är helt underbartSkrattande.

Hur har ni andra det, har ni gått upp mkt under graviditeten? Då menar jag mer än bara de kilon som man enligt alla beräkningar ska gå upp, för det klart att en mage vägerGlad. Nåja man får väl ta det senare, nu är det vbara att passa på att njuta av att man kommit så här långt! Vad gör väl några kilon hit eller ditSkrattande.

• Wiley

Ser ut att bli många bebisar våren 2011, va mysigt.

Jag är redan i v.17, tiden går fort.

HaZ & Grymt sa grisen: Hoppas ni får snart slippa må så illa hela tiden. Kul att ni är i samma vecka, spännande att se vem som tittar ut förstGlad

Grymt: Lyssna på din kropp nu, orkar du inte hålla på å flytta så får du ta rollen som arbetsledare istället, domdera och sitta och fika. Mysigt m ny lya.

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4