Oj, vilken aktivitet i tråden, både tråkiga och roliga saker.
Katja: Åh, jag beklagar! Så tråkigt! Blir så ledsen, hoppas hoppas du snart är tillbaka! Du fick kanske svar på dina frågor som du ställde till mig...
Blåbär: Lucas har blivit lite dålig av sprutan, som första gången, svårt att sova på kvällen och lite ledsen på dagen. Men helt ok. Lucas är ju 5 mån nu och vägde nästan 7 kg.
Twitter känner som du, tiden går så fort och jag vill vill vill också uppleva detta igen! Va och hälsade på en liten bäbis igår, och jag kan inte fatta att han har varit så liten, det är ofattbart! Men det är härligt nu när Lucas skrattar och han leker och gurglar och är med.
Haz: Grattis till UL, det är nästan som BF för Lucas, vi hade 15 jan. Tråkigt med din farfar!!
Myssnuff: hoppas du får ut din lilla snart! Förstår att du längtar.
Druvan: kul att se dig här. Och va stor din lilla tjej är! Väger mer än Lucas som är över en månad äldre!
Myoma: Tycker också det låter som foglossningar, gå till MVC och kolla. JAg hade inte själv så jag vet inte riktigt, men det är ju hormonellt som gör att fogarna luckrar upp sig och det kan som sagt ske tidigt.