• Wiley

Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4

Bejbi: Jag ställde samma fråga för ett år sen, nojjig som man är, nej det är ingen fara för bebben. Du kan lungt vaxa dina ben. Vad jag vet är det ingenting som övergår i blodet vid vaxning.

• Wiley

Bejbi: Har inboxat dig, hör av dig. Sambon kan ta sig till Tibro imorn.

• Wiley

Bejbi: Åh grattis, guuud så glaad jag blir!!!

Alltså finns det stora möjligheter att bli gravid på egen hand också, utan SU

• Wiley

Aurora: Åh vad fint, tittade på bilden. Så mysig tid du är inne i...har du känt av sparkarna än? Nu blev det väl ännu mer verkligt att det är ett barn där inne

Bejbi: funkar inte de receptfria åksjuke tabletterna för dig? Jag mådde såsom du beskriver det, inga kräkningar men magsjuke känningar. För mig räckte det med de receptfria. Ska sluta amma i sommar och sen ge mig på manicken...

Tror ni jag kan prova den även om jag inte får mens, eftersom jag aldrig haft regelbundna menstruationer vet jag ju inte om/när de kan förväntas komma tilbaka...???

• Wiley

Ha en riktigt härlig sommar tjejer!!!

Imorgon åker vi äntligen iväg på semester och lill tjejen ska flyga för första gången, spännande Åker upp till tornedalen och för att fiska och slåss med myggen ;-p

• Wiley

Bejbi: fy vad hemskt, lider med er önskar att jag kunde komma på nåt bra att skriva men finner inga ord...

• Wiley

Bejbi: Det är helt fruktansvärt det ni går igenom, herregud. Tänker på er, kram.

Själv fick jag tillbaka min mens idag, nästa månad, när vi är tillbaka fr semestern, ska jag ge f-monitorn en chans...

• Wiley

Oj fick visst med bara halva inlägget :-s skulle skriva att de har allt för barn och bebisar, nat.historiska museets café är också bra för oss m barnvagn.
    Nån som vet om SU öppnat igen?

Svar på tråden Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4