Gravida & föräldrar från IVF på Sahlgrenska del 4
Aurora: Min börjar spännas :O) Längtar tills den är helt utspänd, slippa löshuden ;O) Bullmagen!
Aurora: Min börjar spännas :O) Längtar tills den är helt utspänd, slippa löshuden ;O) Bullmagen!
Aurora: Jag hade tur :O) Din kommer när du minst anar det.. Nu är det ju inte många dagar för mig tills det är rul.. Vet att bebis lever o så, men ändå är man ororlig att något är fel.. Men det är det säkert inte.. :O)
Rul imorgon :O)
Bejbi: Åååh grattis :O)
Veckorna har ändå gott relativt fort, lite snabbare då jag köpte en angelsound som jag använt några få ggr, men haft den som "trygghet" :O) O ääääntligen får vi se honom.. eller henne igen hihi.. :O)
HaZ: Oja det ska vi... men jag har känt små, små sparkar redan på magen :O) Och jag är helt säker på det är sparkar o det är iaf ett bra tecken hihi!!
Rul gick bara finfint, allt såg bra ut. Är idag på 17+2 (men enligt rul 17+5), eftersom vi gjort ivf så ändras inte det.. Pappan kände idag första lilla sparken med.. :O) Jäklar vad lyckan är total, efter år med kämpande och sju insättningar senare.. :O)
HaZ: Blivande karatenisse som far kanske? ;O)
Det är helt underbart och känna små små sparkarna.. men ändå vara helt hundra på det är bebisen.. o när Daniel fick känna det.. Vi är så lyckliga nu...
Aurora: Snaaaaaaaaaaart är det din tur.. :O)
Varför köpte jag en dum angelsound för ^^ Hehe...
Aurora: Jag tyckte faktiskt tiden hela tiden har gått förvånansvärt fort..
Igår kände jag buffar eller får man kalla dom för små sparkar nu? Under en längre stund när jag gick o la mig, tänk bara om några veckor kommer dom vara påtagligare.. Kära hjärtanes, tiden går sååå fort.. Snart halvtid..