Hej Alla!
Ang detta med längden på grav förbudet, blir verkligen förvånad att det är så olika från läkare till läkare! Jag har varit o lämnad mitt 8 veckors prov idag, och sitter nu sjukt nervös inför beskedet. Dock är jag tämligen säker på att jag inte kommer att ligga på "0", alltså 5 eller under. Jag har inte fått signaler från mina läkare att man kommer att karantänisera mig ett år för det, men det känns som att de lite undviker att tala klarspråk. Jag började på 300 000, och de har varit jätte nöjda med mina värden. De har sjunkigt som följer, med 2 veckors mellanrum: 300 000, 97 000, 2 000, 134, 43. Eftersom det segar på slutet kommer det inte ha gått under 5 idag. Om man börjar så högt som jag känns det ganska omöjligt att sjunka så fort, men jag visar inga teckan på att det skulle öka heller. Det måste ju rimligtvis finnas något mellanting.
Jag har också förstått att själva sjunkandet är väldigt individuellt. Eftersom man inte har några noteringar på sjunkande värden hos vanliga missfall vet man inte exakt vad som är normalt. Väldigt mycket av det vi får karantär för i dessa lägen verkar vara av "för säkerhets skull" principen. Jag kommer i alla fall att protestera om man förlänger mitt förbut till ett helt år, om man inte stöter på ytterligare komplikationer vill säga.
kramar,