-
Ok, det var kul!! Förstår varför han flyttade!Pandan82 skrev 2010-04-06 16:55:45 följande:Jag bara måste berätta det här meningslösa: Jag läste upp detta inlägg för min man och vi har båda skrattat riktigt, RIKTIGT rejält! (jag har legat dubbelvikt över stolen, fått kramp i magen och gråtit en skvätt) Min man berättade om när han för första gången skulle ta "tuben" i Sthlm och det första som möter honom innanför dörrarna är en grovarbetarman (dvs, en lång man med breda axlar, stora händer, ja ni fattar) som var klädd i kvinnokläder! Inklusive nagelack och hela kittet! Min man sa dock att han hade mansskor, men det tror han berodde på att han hade storlek gigantikum och att det inte fanns kvinnoskor i hans storlek! Det bästa är ändå att det inte var någon kvällsvagn, utan en som gick kl 7 på morronen en vanlig regnig torsdag! (Kanske på väg hem efter ett lyckat napp på "lillördag") Haha! Nu fattar jag ju att om man har tråkigt nån dag så ska man dra till huvudstaden!
-
Sitter själv i soffan och tittar på kanal 5 och dating in the dark. Fasen va roligt!! Men lugn Pandan, jag är ensam ikväll och snart sätter jag på Sagan om ringen och suktar efter de snygga killarna där!!
-
Ja både Legolas och Aragon är ju ganska fina just i den filmen!!Pethrelita skrev 2010-04-06 20:19:08 följande:Vi gör samma sak här hemma, ser på Dating in the dark alltså, det har blivit ett måste varje tisdagskväll nu. Snyggingar i Sagan om Ringen, vilka då?
Jag har aldrig sett det här förur, men jag gömmer mig när han spelar saxofon och I am sailing!!! Hjälp!! -
Hahhhahaahha!! Jag fixar inte så pinsamma grejer, eller när folk gör bort sig bara för att vara med i tv. Idioter!! Vissa saker ska vara privata, men jag kan faktiskt förstå det här konceptet!Pethrelita skrev 2010-04-06 20:36:37 följande:Ojoj då har du verkligen missat något, de 2 senaste programmen var så pinsamma att jag gömde mig mer under filten än jag såg på tv. I kväll är de faktiskt ganska normala. Joo Aragon är ju ganska snygg nu när du nämner det, grejen är den att jag tänker mest på småttingarna när jag tänker på filmen, man glömmer bort de enda två som är något att titta på.
Men herregud, man ser ju filmen enbart för deras skull!! gillar inte ens Frodo och Sam avsnitten speciellt, definitivt inte i den tredje filmen!! -
Weeeiiiiii!! Ett par! Måste gå in på kanal 5 och se hur det gick!! *nyfiken*Pethrelita skrev 2010-04-06 20:48:59 följande:I tidigare avsnitt har de hånglat upp varandra, försökt tafsa på icke intresserade dejter, ja usch, jag har också svårt att fixa det. Men som du säger, konceptet i sig är ju bra. haaha är det? Vet faktiskt inte varför jag såg filmerna, Viggo är ju bara en ren bonus upptäckte jag.
-
Nope!! Han fick kalla fötter och dumpade henne - två gånger*!! Stackars liten...
-
Nej, de anar inget de stackarna!!Pandan82 skrev 2010-04-07 07:25:08 följande:Ooooooops! Min man tyckte just att jag var lite ofräsch vid frukostbordet (jo, vi sitter båda med varsin dator vid bordet för att umgås utan datorer känns lite väl omodernt och nära på nått vis, med massa otäck ögonkontakt och sånt tjafs), iallafall, jag dreglade när jag bet i mackan precis när jag läste ditt inlägg om att du ska se sagan om ringen. Hela filmen spelades då revy för mig (givetvis snabbspolade jag alla delar med Frodo och Sam. Tack någon för "Skip" knappen) och klumpig som jag är till min natur så kunde jag lätt bortförklara det hela med att lägga huvudet på sne och bara ytterligare bekräfta min klumpighet, han skulle aldrig kunna ana vad för bilder som rörde sig i huvudet på mig som utlöste denna dregelattack!
Bra sätt att umgås på förresten!!Kul med nya kläder!! Hahha, så har jag också tänkt varje gång jag varit på stan "hmm, bra om jag frå plats med lite mage..." Vilket nu i efterhand innebär att en stor del av min garderob är aningen för lösa eller stora kläder. Borde har fortsatt köpa som vanligt med tanke på farten som den här graviditeten tar sig!prickigkatt skrev 2010-04-06 21:12:13 följande:Idag har jag shoppat. Tänkte faktiskt lite på att kläderna skulle klara av en mage och kanske tom dölja den lite. Riktigt nöjd, så kul med presentkort! Vi har nu officiellt börjat...dock vet jag inte riktigt när ägglossningen kommer eftersom den där mensen spelade mig ett litet spratt förra gången och kom 2 veckor tidigt. Så vi får se vad som händer. Känns bara pirrigt och bra. -
Urk tjejer, mår riktigt dåligt nu... Var inne på "svårt att bli gravid" och läste lite om utredning och sånt och överallt man läser har folk likadana trådar som vi, men men inslag av mycket sorgsna inlägg av misslyckade spolningar, avbrutet äggplock och bebisar som dör i magen eller strax utanför... Känns naivt, men jag vill inte fortsätta in i "den delen"... Den ska inte finnas eller ens tänkas på. Det ska bli bebis och inte massa nålar och sprutor och förkortningar som man inte försår ens om man hade kommit på dem själv!!!
Hua, vill bara bli GRAVIDDDD!!!!!
-
Så där ja, nu mår jag bättre!
-
Ibland slås man bara av hur osäker och hemsk vardagen är... Det händer ibland saker som får den vardagliga balansen och lunket att stanna av och bli förskräckt över hur hemska saker kan vara ibland.... Å andra sidan kan det vara en bra sak för då uppskattar man det man faktiskt har bättre också.. I vilket fall som helst så ska jag hålla mig på långt avstånd från de sidorna!Pethrelita skrev 2010-04-07 12:15:25 följande:Söta du, ledsen jag blir att du känner så men jag förstår dig, det är nog lätt hänt att det tar över ens hela vardag och mycket annat blir lidande. Förhoppningsvis så behöver ni inte gå den vägen eftersom ni redan har en liten flicka som blev till på det vanliga sättet.