Göteborgare diskuterar vidare kring barnlängtan/graviditet +allt annat mellan himmel och jord 2
Pandan: Du är ett geni!!
Prickigkatt: Välkommen hit!! Som du mörket är vi ibland lite tysta, men sedan kommer vi allt igång*!!
Pandan: Du är ett geni!!
Prickigkatt: Välkommen hit!! Som du mörket är vi ibland lite tysta, men sedan kommer vi allt igång*!!
Vad tror ni tjejer, dags att komma ut ur morgonrocken!?!? E hemma med Alicia idag som har feber och en hosta som heter duga!! Riktigt läskig sak hon dragit på sig!! Men men... Det var länge sedan jag hade morgonrock på mig vid 10,46, men å andra sidan ännu längre sedan jag sov till 9,30... Ska man ringa sos?!?!?
Nu har vi fått tid för utredning....två veckor kvar bara. Lite blandade känslor för det är så snart, men ändå skönt att det är så snart... bla bla bla... jag vet! NEj, har bestämt mig för att det är bra att vi äntligen gör det här! Så det så!! (funkade det??) *kikar försiktigt runt mig*
Annars då?!!?
Cinza: ja, det är ju bara att vänta in den och köra igen då!!
Makane: gud så spännande att det är på g!! Kommer och gå in och se om du skrivit något om en liten... Gick du över tidigare också eller ska vi anta att det kommer snart!?!?
ego: behöver jag påpeka att jag menade soc i mitt förra inlägg?!?!? *försöker se oberörd ut över min oförmåga till att hitta rätt tangenter*
Men helt ärligt, innan man fick familjeliv-plus så markerade den om man hade gjort ett stavfel, varför försvann det helt plötsligt!?!? Bara för att man är plus så kan man automatiskt stava när man skrivet på en dator!?!? Nej!! Bara lite småtankar....
Puh, just hemkommen från Ullared! Det var en pärs, inte för att det var så mycket folk, för det var förvånansvärt folktomt för att vara löning, men man fick ju nästan panik för det finns så mycket att välja på. Nu blir det mest kläder till tjejen, men ändå! Trött, men väldigt nöjd med inköpen får jag erkänna!
Prickigkatt: hmm, om den inte var som den brukade så hade min hjärna fått eget liv i alla fall, men jag har en konspirations-älskande-hjärna!
Tjejer, detta är ju spännande!!
Pandan, kan du verkligen hålla dig en hel vecka till innan du testar?!??
Håller med Cinza på ett sätt att det spelar egentligen ingen roll för är du det så är du, men jag hade nog inte kunnat hålla mig! *håller tummarna stenhårt*
Cinza: hmm, blodiga flytningar kan ju vara ett gott tecken det också.... Har du planer på att testa snart? Kan förstå att du vill veta om det är ett mf för att få hjälp!
Här hemma härjar fortfarande förkylningen men den börjar bli bättre! Tur det för på onsdag ska gubben lämna sitt bidrag inför utredningen och till helgen är det dags för äl!! Nu djävlar!!
Makane: är du kvar!?!??