Matvägran på "riktigt", del 13
Vad händer om du matar honom helt utan att ens kommentera att han ska äta sin mat?
Ta inte åt dig av vad andra säger runtomkring. Till slut känner man sig så nertrampad och värdelös....
Vad händer om du matar honom helt utan att ens kommentera att han ska äta sin mat?
Ta inte åt dig av vad andra säger runtomkring. Till slut känner man sig så nertrampad och värdelös....
Buhu, om ett par timmar ska vi vara inne på sjukan igen... kirurgen ska titta på eländet.
Michi: Samma här, jag hatar (och hata är ett starkt ord) när föräldrar till helt normalätande barn klagar såååå på att deras barn äter så dåligt ibland eller så ensidigt. Å herre gud, stackars barn som baaaara äter köttbullar och korv, det kan man ju inte leva på. Haha.
Tillbaka från sjukhuset....en infektion var det så nu blir det antibiotika i en vecka eller så.
Å herre gud, är det så allvarligt? Då förstår jag inte en sekund att de villa hålla det inom lärarna, det är allvarligt och så många som möjligt ska veta för att kunna hjälpa och avstyra obekväma situationer. Inget snack, jag hade inte accepterat något annat.