Inlägg från: michiara |Visa alla inlägg
  • michiara

Matvägran på "riktigt", del 13

Vad tror du en jurist skulle säga? Jag hade nog vänt mig till en sådan och faktiskt tagit det till rätten om jag behövde. Det är ju sjukt egentligen men ni har ju verkligen gjort allt annat. Kanske är dax att visa att ni inte tolererar att bli lekta med.

en man som ej kan le, ska ej äga en affär
  • michiara

ok, ja då är det ju värre

• michiara
    Skumboll skrev 2010-06-23 12:13:35 följande:
    Nu har jag fått veta att beloppen skiljer sig liiiiiite (läs jättemycket) för de två grannkommunerna. Inte konstigt att det går minst 25 barn på 3 personal här....
    På resurspengen skiljer det 140000 kr/år och grundbeloppet 40000 kr/år. Vi bor INTE i rätt kommun kan man ju säga.  
    ♥ Simon ♥
    vad trist att man inte kan flytta sitt hus bara sådär
  • michiara
    Skumboll skrev 2010-06-23 13:16:07 följande:
    Blir dessutom svårt när det sitter ett hus på var sida om vårat...
    ♥ Simon ♥
    äsch de får inte vara så knussliga haha
  • michiara

Piiiip och skumboll: Ni gör det så jäkla bra med alla kräkningar, herregud piiiip hur många skulle inte sjukanmäla sig efter en sådan natt. All heder åt dig! Jag beundrar er massor.

• michiara

Skumboll: Ska du bort i helgen? Ska vi ta och planera träffen annars?

• michiara

Hoppas ni alla haft en underbar midsommarafton. Jag och tjejerna gick till min mamma och fikade till lunch och sedan mot middagstid gick vi till tjejernas gudmor och åt middag och hade riktigt trevligt. Alla barn fick grillspett och det var en riktig höjdare. A gnagde iaf på någon köttbulle och sedan åt hon en bulle! sa till gudmor att hon får baka massa bullar som jag kan mata A med både frukost, lunch och middag haha

• michiara

Nu över helgen har jag fått lämna Jakobsberg och Barkarby och skriver Fisksätra, vart ligger Fisksätra Obestämd

• michiara

Piiiip: Det är verkligen förjävligt. Att folk inte kan lämna andras saker ifred SkrikandesSkrikandesSkrikandes
    Tycker verkligen synd om er, det är vidrigt när man känner att folk har rört omkring i ens saker, glott och tagit. Tänker på er!! kramar i massor

• michiara

Piiip: Hur går det med kräklakanen?

Skumboll: Tänker på dig *kram*

Tipset från en dum en var ju alldeles lysande. Hade nästan anammat det själv om jag inte bara ökar i vikt vet inte vad jag ska göra. Jag skulle kunna äta dygnet runt. Helt sjukt. Även fast jag äter så är jag hungrig igen direkt efter. Får liksom ingen mättnadskänsla och har sötsug delux. Vad gör man jag blir bara mer och mer äcklad av att se mig bli större och större. Nu väger jag lika mkt som när jag var höggravid med lillasyster.. huvva..

Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13