Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Bling: tredje gången han gillt han visar hjärtat nu på måndag då!
Bling: tredje gången han gillt han visar hjärtat nu på måndag då!
sissela: Dr LM "lät" mig fortsätta med innohepen hela vägen fram också. Egentligen ordinerar han till v.37 (36+), men menar att det går utmärkt att ta den låga dosen hela vägen. Finns läkare (tror det är Irmas läkare på Östra) som forskar på användning av fragmin innan/i samband med förlossning (from 2v innan och fram till förlossning) hos förstföderskor. Skall tydligen ge enklare förlossningar...
nybliven fru: *håller-tummarna* Låt oss veta hur det går!
qatteriin: Härligt!
Bling: Åh! Vad underbart! Blir så himla glad för er skull. Inskrivning imorgon? Härligt!! *KRAM*
nybliven fru: Stort grattis till tösen. Vad skönt att allt gick så bra.
sirivonessen: Lycka till idag!
miss nöjd: Grattis till lyckat ul! Vad skönt!
sissela: ja, det stämmer; pred kan påverka TSH också.
Brukar finnas angelsound och liknande billigt på tradera också. Köpte min för en hundring och det var jäkligt bra investerade pengar; 17 vet om jag "överlevt" min graviditet utan den.
Hej, TT!! Hur mår du?
TT: Usch, känner igen det där. Jag var ömsom försiktigt glad och ruskigt orolig hela graviditeten igenom; just när jag började kunna ruska av mig den värsta oron började vi dessutom få avvikande siffror på tul, så då var jag ju igång igen. Fast ju mer jg tänker på det desto mer övertygad är jag att dr LM är orsaken till att vi har vår älskade A hos oss idag. Inte bara innohepen, men även att han hade koll och till slut ringde Östra i Gbg och fick fixat in mig där ordentligt. Tänk om jag bara fått innohep och ingen koll; då hade man inte ens märkt att vattnet var slut och att moderkakan börjat lägga av/lagt av.
Men som, sagt, förstår din oro även om den absolut inte behöver vara befogad. Antar att ni har bra koll och att du får möjlighet till extra ul?
Här är det bra; A växer och utvecklas (snacksalig, pigg ung herre), men sover fortfarande ruskigt illa. Annars är det härligt. .-)
Javisst: Stort grattis till plus!
TT: Ja, ett tul tycker jag absolut att du skall försöka tjata till dig; vore absolut inte för mycket begärt. Skönt ändå att höra att det går så bra för er. Blir så glad.