Inlägg från: M I M M I |Visa alla inlägg
  • M I M M I

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Mojutten, stort grattis till plusset! Håller mina tummar stenhårt för dig!!

Hjärtefröjd, min utredning visade inte heller på några avvikelser, verkar vara det vanligaste resultatet.. Så jag vet hur du känner inför det. Jag gör också Ivf, hur långt har du kommit? Jag sprutar just nu, ska på Vul på fredag för att kolla hur det ser ut med äggblåsorna.. Kommer få trombyl o progesteron, inget fragmin dock...

• M I M M I

Åh, vad spännande! Tyckte du att det gjorde väldigt ont? Är lite skraj där... Hur många ägg fick du? Håller tummarna för ett fint embryo till dig i morgon!

Vad jag menade, fast glömde skriva, var extra progesteron, dvs längre tid än vad man brukar få vid Ivf...

Lycka till!!!

• M I M M I

Kariis vad spännande, jag håller tummarna!

Mojutten tummar även för dig!! Att sluta testa är nog en bra ide..

Vårt Ivf-försök gick upp i rök. Krångel med hormonerna har gjort att jag fick för få ägg, så vi fick avbryta försöket och försöka hemma i stället... Ny Ivf blir inte förrän efter sommaren :( har progesteron och trombyl, så kanske kan det finnas en chans, men är inte särskilt hoppfull tyvärr...

• M I M M I

Tack Mojutten! Nej inget blir som vi har tänkt :(

• M I M M I

Tack! Hur går det för dig? Testat något mer? Inget blod? Kram

• M I M M I

Tack för ert stöd! Det känns bättre nu, men fortfarande jobbigt och är besviken över att det gick så här!

Jag tog ägglossninssprutan i fredags kväll, sen dess har vi försökt hemma. Har också progesteronet från Ivf'en att ta, och trombyl började jag med igår... Får inte boka tid för ny Ivf förrän vi vet hur detta försöker går :(

Vad skönt att det inte kommit något blod och att testerna är fina! Vet hur du känner dock.. Har du något Vul bokat?

Jag håller tummarna!

Stor kram

• M I M M I

Samma här! Skönt att hitta den förståelsen här som man inte alltid möter IRL... Kram!

• M I M M I

Tack javisst, eller vad man säger.. Har iaf ringt kliniken nu och har fått en tid till äp, oktober visserligen, men då har jag iaf en tid.. Hoppas jag inte ska behöva den!

• M I M M I

Stor kram Mojutten!!! Jag håller mina tummar stenhårt för dig!

Ninni, tycker med du ska undersöka möjligheten att byta läkare!

• M I M M I

Maria, inget grattis, men det största LYCKA TILL jag kan ge!!

Stor kram

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14