Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Glömde att skicka många Grattis till dig Fru Fräken, jag blir fortfarande så glad när det går bra för någon på tråden. Så fortsätt att ge mig hopp och bevisa att det går.
Glömde att skicka många Grattis till dig Fru Fräken, jag blir fortfarande så glad när det går bra för någon på tråden. Så fortsätt att ge mig hopp och bevisa att det går.
Trist Pinglan men jag är inte heller så påläst när det kommer till molor. Varför får man graviditetsförbud?
Grattis Franka!
Räckmacka, Bettan, räckmacka
Tack för förklaringen pinglan. Det låter inte roligt, men jag hoppas att det inte ger fler komplikationer och att det snart kommer en ljusning.
Många kramar
Bettan, hur är det med den nya vovven?
ska inte effekten sitta i ett tag trots allt jag tror inte att det är någon fara
Jag hämtade ur mitt fragmin igår eftersom det var tvunget att beställas så nu måste det bli ett plus innan februari 2013
Skönt, och bra att veta om det skulle hända en själv någongång i framtiden. Gör det någon skillnad om man tar dem på morgonen el på kvällen?
Grattis Fru S! Härligt att höra att ni haft det underbart.
Jippi Bettan, räkmacka....
Grattis Längtan!
När jag plussar får ni lära mig alla tips å tricks kring dessa sprutor, känner mig lite orolig trots att jag inte eg är spruträdd men det känns annorlunda när man själv håller i den
Grattis till det lyckade kubbet Bettan!
Jag har varit lite frånvarande och har inte helt koll på vad som hänt på senaste. Jag hoppas att du känner dig bättre NN, och att du kan blicka framåt. Jag känner igen mig så otroligt i alla funderingar på om saker skulle ha varit annorlunda om vi hade gjort andra val och inte prioriterat andra saker så länge. Vi har båda studerat länge och tiden bara flög iväg, men jag håller med om att det inte är någon ide att gå och älta det. Kanske skulle det ha gått bättre men kanske skulle det inte ha gjort någon skillnad alls, och i vilket fall som helst så går det inte att vrida tillbaka klockan och kanske skulle andra saker i livet inte ha varit lika bra.
För mig börjar semestern närma sig slutet och jag har en monsterförkylning och det blev inget plus denna månad.