Inlägg från: mojutten |Visa alla inlägg
  • mojutten

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Längtan, det tar ju lite tid för hcg att öka och i början så kan det ju bero väldigt mkt på hur utspädd din urin är så det kanske inte är helt kört, men jag förstår hur dina tankar går.

Fellan, välkommen! Jag har inga barn så jag kan inte hjälpa dig, men jag ser inte varför det inte skulle kunna vara så att hormonnivåer och andra saker i kroppen kan ändras och tycker definitivt att du ska göra en utredning.

• mojutten

Bettan, jag tänker på dig och hoppas allt jag kan för din skull. Skönt ändå att åka in i morgon även om det blir en liten tur.

Kram

• mojutten

Fru Fräken, 12 veckor redan, ja jag antar att du inte riktigt känner så men för mig känns det som om tiden springer iväg. Skönt att kliva ur de mest kritiska veckorna.

Själv går jag och väntar på BIM, testade negativt i morse men det är tidigt så vi får se.

• mojutten

Testade negativt i morse men vid alla mina graviditer så har jag aldrig plussat före äl+14, ibland senare än det så det är inte över ännu.

Som du säger Bettan, tiden flyger och vips så är DU i v 12, positiva tankar!

• mojutten

Jag känner med dig cili, jag vet inte om jag pallat 10st, men samtidigt så ändras ens gränser hela tiden. Om någon hade  sagt till mig efter första att jag skulle få gå igenom 3 till så hade jag nog brutit ihop totalt

• mojutten

Bettan jag ska tänka på dig och hoppas att det här är en räkmacka och att det bara betyder att du får en sjukt enkel och trivsam graviditet.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14