• Mula69

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Bettan; tack för input och konstant kloka ord!

Sushikatten; jag hoppas så att det funkar för er den här gången. Vi har FET om ca 2 veckor - hur kommer det se ut för er?

Jag har fått rekommenderat från läkare att köra med Trombyl från FET men på er inråden kommer jag ta det från ck 11. Jag fick i en annan tråd tips om att prova sticka Innohepsprutan i en bit kött för att testa motståndet innan jag tar på mig själv... kan inte sluta skratta - ett underbart tips! Skrattande

Tänk vad jag vore ensam i det här om inte ni fanns!

• Mula69

Är inne en snabbis bara - någon som fått huvudvärk i samband med start av prednisolon? Fick det ca 2 dagar efter min start förra veckan och har huvudvärk varje dag sen dess. Slump eller samband -någon som vet?

• Mula69

Sushikatten; tack för den inputen. Kanske är det så att jag påverkas av det då. Jag har tyvärr inte kunnat träna alls de 4 senaste veckorna pga ihängande förkylning men nu på onsdag drar det igång. Låter som att den träningen kan fylla flera syften!

• Mula69

Bettan; hittade inget heller när jag letade och idag så är faktiskt huvudvärken borta *peppar peppar*.

• Mula69

Jag kan bara instämma - jättegrattis till Buster och Vilja våga kunna!

• Mula69

Icka; ta för info. Ska börja direkt idag.
    Vilja; nej! Inte så. Jag håller tummarna för att det funkar ändå.

Ego; jag var på VUL idag och dom tror omslag vilken dag som helst vilket innebär FET i början av nästa vecka. Låter helt knäppt kanske men jag är väldigt förväntansfull... och lite nervös också!Skrattande

• Mula69

Tack för tummar! Har testat med ÄL-sticka ikväll och inget omslag så blir sannolikt det imorgon eller på söndag. FET på tisdag eller onsdag. Spännande!

• Mula69

Irma; grattis till graviditeten! Tycker också det som ett gott tecken!

MtA; beklagar dina missfall. Jag kan alldeles för lite om orsaker till missfall men man kan ju lugnt konstatera att prednisolon, ASA osv i många fall iallafall hjälper. Jag hoppas du får den hjälp du behöver.

Ego; vid FET igår fick jag tillbaks 2 embryon. Tog första innohepsprutan igår, SJÄLV (mycket stolt!) och det var faktiskt inte så farligt. Test är sista oktober så jag har några dagar på mig att känna efter... Kommer inte skriva så mycket här med tanke på den situationen vi alla är i. Vill någon läsa får ni gärna göra det i min blogg här på FL.

Laddar och hoppas gör jag dock!Skrattande

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14