• Mula69

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

BettanB skrev 2010-10-13 21:17:07 följande:
    Mula: *hoppas-hoppas*
    Tack!Skrattande
  • Mula69

Irma; Tack för lyckönskningen!

Tycker det är så trist att behöva läsa om hur svårt det ska vara att få kompetent hjälp här i Sverige och då menar jag inte att klagomålen är trista utan föremålen för klagomålen.

• Mula69

Vvk; Skönt att det är på gång även om anledningen är skittrist.

Irma; skönt att det lugnat sig.

• Mula69

Sushikatten; jag håller mina tummar för dig.

Ego: jag har idag på rd 16 testat negativt. Är så ledsen för det då detta var sista försöket för oss. Har dock fortfarande inte fått min mens vilket kliniken tycker är märkligt så dom tror ev. att jag är en låghormonare. Ska därför testa igen på fredag. Jag vet inte vad jag ska tro... sååå less på detta.Gråter

• Mula69
    sushikatten skrev 2010-10-27 21:01:28 följande:
    Förstår att du är ledsen! Man bryts ner lite i taget och det tar långt tid att bygga upp sig igen. Vi får hoppas att du är en låghormonare. Hoppet är det sista som överger en. Varför är det sista gången? Har inte varit och läst din profil. Min man hade bestämt att det var sista gången för oss denna gången men jag har övertalat honom att göra ytterliggare ett försök till. Han kan inte tänka sig ÄD! Så vi tar en liten paus från IVF och kör kanske sista gången i januari. Fyller nu 42 i dec och det är verkligen sista chansen när det gäller ivf. Tänker på dig och ger massor av styrkekramar. Det behöver vi kämpare här!
    Tack. Vi har gjort 11 provrörsbefruktningar och nu orkar jag inte mer. Fyller också 42 år i januari så jag vet inte ens om någon skulle ta emot oss längre. Vi hade bestämt innan att det  här skulle bli den sista oavsett resultat.. Jag som så gärna ville få bära en liten i magen.Gråter
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14